902 visninger
|
Oprettet:
Genbrugs butik -rideudstyr {{forumTopicSubject}}
Halløjsa!
Er du fra Herning/Ringkøbing/ Holstebro området er det her rettet til dig
Nogle få spørgsmål som jeg håber du vil være behjælpelig at svarer på?
Har du selv brugt rideudstyr til salg?
Køber du selv brugt rideudstyr?
Syntes du det vil være en ide, med en brugt rideudstyrs butik her i området?
Vil du selv handle i sådan en efter "nyt" udstyr?
Hvis du har noget at tilføje så kom endelig med dig!
Hører selvfølgelig også gerne fra alle jer andre!! ??
okt 2016
Følger: 13 Følgere: 4 Heste: 3 Emner: 18 Svar: 236
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
En del udstyr kan sikkert godt komme videre, hvis det kun er let brugt.
Klassikeren er sadler, som er bygget til at holde årtier.
Men jeg kan forestille mig et problem med afstemning af forventninger ift pris:
Hvis jeg køber et billigt sadelunderlag fx, givet 200 kr og der er fejl i, eller jeg fortryder før jeg har taget produktet i brug, kan jeg få det repareret eller pengene tilbage.
Det kan jeg ikke ved at købe et let brugt sadelunderlag, så hvis noget går galt, står jeg med besværet og omkostningerne.
Derfor mener jeg, at det kun er værd at købe brugt hvis prisforskellen er stor nok til at man kan sige "pyt", hvis gjorden var for lang eller en syning på trensen gik op...
Jeg mistænker, at mange sælgere kan have svært ved at acceptere, at den vare der var måske 1.000 kr værd for dem for en måned siden og nu står som ny, kun er 500 kr eller mindre for mig, fordi jeg taber rettigheder...
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 30
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
jan 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 128 Svar: 620
Syntes det er en skam så meget lækkert udstyr ikke kan komme videre i brug, men i stedet bare ligger hjemme i gemmerne og samler støv.
Nu vil jeg gå i gang med at undersøger mulighederne her i området om det er værd at starte op og om det vil være besøgt på længere sigt
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.640
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Jeg handler mest med private og har 7-9-13 kun haft gode oplevelser med den beskrevne vare kommet til tiden uden fejl eller mangler.
Men lå der en butik indenfor S-togs netværket i kbh ville jeg nok shoppe en del der.
Både udstyr til hest og rytter.
Har selv en god bid ældre udstyr som er fint funktionsdygtigt men som jegbare ikke bruger og heller ikke rigtig får solgt. Der kunne et sted som f.eks. den grønne hest tættere på mig være fantastisk
Det er alligevel meget transport med 2 forskellige S-toge og cykel / bus til og fra togene hvis man f.eks. skal have en saddel med sig.
Genbrugs butik -rideudstyr