{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

At oprette et galleri {{forumTopicSubject}}

(Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har placeret forummet i den rigtige kategori, derfor er I velkomne til at rette op på det)

Hvad vægter I højest, hvis I skulle give en god bedømmelse på et galleri? Er det mange billeder i god kvalitet, en fyldig beskrivelse, eller bare en utroligt flot hest? Jeg samler nemlig gode råd, til når jeg selv skal oprette Felix, hvilket gerne skulle ske hurtigst muligt smiley Kom derfor gerne med øvrig information! Dette skulle gerne være et forum, hvor man kan hjælpe hinanden. Enten med at forbedre sit galleri, eller som mig forhåbenligt komme godt fra start.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At oprette et galleri
  • #1   29. okt 2016 Lidt af det hele, gode billeder, ikke nødvendigvis mange, gerne forskellige smiley
    En god tekst men ikke nødvendigvis flere kilometer lang smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #2   29. okt 2016 Det er et galleri, dvs at hovedvægten er på gode varierede billeder, det kommer ikke an på om hesten Er smuk det er motivet og smuk er jo individuelt, derudover vil en god og fyldig tekst være med til at fornemme til tilhørsforhold til hesten smiley

• #3   29. okt 2016 #2 Du skriver jo selv at det er individuelt hvad folk betegner som en flot hest - så er det vel også individuelt hvad man vægter højest, mht. billeder og tekst smiley Det var jo derfor jeg spurgte.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #4   29. okt 2016 Galleri = billeder så derfor er denne side en side der viser billeder af alle heste ikke kun de smukke, alle synes jo deres er den smukkeste smiley

• #5   29. okt 2016 Billeder da det er det som det handler om her, ikke nødvendigvis taget af en Prof. men også lidt forskellig og mere end 5 af hest taget af hestens hoved eller mule for den sags skyld.
    En tekst hvor der ikke står mere tekst kommer når jeg lære "sofus" beder at kende.
    Gerne en tekst hvor der står hvad folk laver lige med denne hest. Og ikke 17 km tekst.
    Jeg tager gerne en tur i galleri som er til indstemning hver dag ca. Og springer over dem jeg ikke gider jeg AFVISER aldrig
    Jeg kan godt li en lidt anden tekst bare ikke så tit jeg ser dem...
    VH
    Annette

• #6   29. okt 2016 Gode, varierede billeder og en god, gerne fyldig tekst, som giver en god beskrivelse af hesten smiley
    Hvis billederne oser af stemning, og man har en god og/eller rørende historie, så er jeg solgt smiley

• #7   29. okt 2016 Jeg syntes personligt at det var meget svært at få godkendt min hest. Jeg oprettede hende et par dage efter at hun var kommet hjem til mig så jeg kendte hende jo ikke rigtig, men jeg skrev alt det jeg havde fundet ud af omkring hende, og det jeg havde fået at vide af tidligere ejer, men der var ikke særlig mange informationer om hende, hverken fra ham eller hendes pas. Så jeg blev afvist i første omgang, fordi jeg ikke havde skrevet ret meget omkring hende, Selvom jeg havde udfyldt det så godt jeg kunne og havde skrevet at jeg kun havde haft hende et par dage.
    Jeg skrev til en af dem som havde afvist Nikoline som havde skrevet at jeg manglede mere beskrivelse af hende, hvor hun faktisk ikke rigtig vidste hvad det var jeg manglede, udover at jeg jo kunne skrive hvorfor jeg havde købt hende.
    Men du kan se hvad jeg har skrevet, alt undtaget det der står i bemærkninger er hvad jeg skrev, både første gang jeg søgte optagelse men også anden gang, hvor jeg blev godkendt smiley

• #8   29. okt 2016 Jeg personlig bruger Hg til at tage vare på alle mine fantastiske billeder, og bruger beskrivelsen som en slags dagbog.
    For så vil jeg altid have vores minder.
    Jeg hopper over de gallerier der ikke siger mig noget. Og ønsker velkommen på de der gør.

Jeg lægger vægt på hesten(udseende osv)billeder og en fyldig tekst smiley

Mvh TT

• #9   30. okt 2016 jeg syntes selv at mange varierede billeder samt kort men beskrivende tekst har virket godt her, og også det jeg kigger efter. Der gik få timer for min 1 års om at blive budt velkommen da han blev oprettet smiley

dog ser jeg gerne at stamtavle er skrevet ind, syntes det er træls når der står ''kommer senere'' og den ikke er tilføjet flere år senere.

• #10   31. okt 2016 5 forskellige billeder, som ikke ligner de er taget 2 sek. efter hinanden.
    En god og fyldig beskrivelse.
    At man kan fornemme tilknytning, hvis ikke ud fra teksten at det så står at man er fx part.
    Stamtavle.

Der skal ikke stå noget med, at det ene eller det andet kommer senere - for det gør det aldrig. Det er bare folk der ikke gider skrive noget og gøre sig umage.

Kommentér på:
At oprette et galleri

Annonce