At oprette et galleri {{forumTopicSubject}}
(Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har placeret forummet i den rigtige kategori, derfor er I velkomne til at rette op på det)
Hvad vægter I højest, hvis I skulle give en god bedømmelse på et galleri? Er det mange billeder i god kvalitet, en fyldig beskrivelse, eller bare en utroligt flot hest? Jeg samler nemlig gode råd, til når jeg selv skal oprette Felix, hvilket gerne skulle ske hurtigst muligt
Kom derfor gerne med øvrig information! Dette skulle gerne være et forum, hvor man kan hjælpe hinanden. Enten med at forbedre sit galleri, eller som mig forhåbenligt komme godt fra start.
På forhånd tak
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
En god tekst men ikke nødvendigvis flere kilometer lang
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
dec 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 23
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
En tekst hvor der ikke står mere tekst kommer når jeg lære "sofus" beder at kende.
Gerne en tekst hvor der står hvad folk laver lige med denne hest. Og ikke 17 km tekst.
Jeg tager gerne en tur i galleri som er til indstemning hver dag ca. Og springer over dem jeg ikke gider jeg AFVISER aldrig
Jeg kan godt li en lidt anden tekst bare ikke så tit jeg ser dem...
VH
Annette
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.084
Hvis billederne oser af stemning, og man har en god og/eller rørende historie, så er jeg solgt
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 8
Jeg skrev til en af dem som havde afvist Nikoline som havde skrevet at jeg manglede mere beskrivelse af hende, hvor hun faktisk ikke rigtig vidste hvad det var jeg manglede, udover at jeg jo kunne skrive hvorfor jeg havde købt hende.
Men du kan se hvad jeg har skrevet, alt undtaget det der står i bemærkninger er hvad jeg skrev, både første gang jeg søgte optagelse men også anden gang, hvor jeg blev godkendt
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
For så vil jeg altid have vores minder.
Jeg hopper over de gallerier der ikke siger mig noget. Og ønsker velkommen på de der gør.
Jeg lægger vægt på hesten(udseende osv)billeder og en fyldig tekst
Mvh TT
jan 2012
Følger: 78 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 174 Svar: 3.135
dog ser jeg gerne at stamtavle er skrevet ind, syntes det er træls når der står ''kommer senere'' og den ikke er tilføjet flere år senere.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
En god og fyldig beskrivelse.
At man kan fornemme tilknytning, hvis ikke ud fra teksten at det så står at man er fx part.
Stamtavle.
Der skal ikke stå noget med, at det ene eller det andet kommer senere - for det gør det aldrig. Det er bare folk der ikke gider skrive noget og gøre sig umage.
At oprette et galleri