{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staldskab
  • #1   21. nov 2016 Hæhæ.

Hvor mange har al udstyret i skabet?
    Der er kun sadel, hovedtøj og pisk.

To striglekasser står på gulvet.
    En pose med rene sadelunderlag lægger oven på sadelskabet. Alle småtingene lægger i et andet skab. Plejemidler, pudseklude, flere strigler, hjelm, you name it. Træktove mv hænger på kroge på væggen.

• #2   21. nov 2016 Altså... vi har to hynderbokse med dækkener osv. i plus en foderspand og en almindelig spand smiley

• #3   21. nov 2016 Jeg har sgu heller aldrig præsteret at kunne have alt i ét skab smiley

I mit skab har jeg lige nu sadel, hovedtøj, støvler, pisk, hjelm og diverse, som ekstra grimer og tove, longe og andre småting. Ved siden af har jeg en høj to-delt værktøjskasse på hjul. I den øverste del har jeg strigler og andre plejeting (fx saks, svamp, zinksalve osv.), og i den nederste del har jeg gamacher og klokker. Og så har jeg en kæmpe bunke dækkener ved siden af og ovenpå skabet. smiley Derhjemme har jeg alle mine underlag, og andre ekstra ting, der ikke er plads til i stalden. smiley

• #4   21. nov 2016 Jeg har et stålskab der hedder 150*60/80 stk i stalden hvor min hest er. Den har en hylde i indeni i toppen, to sadelholdere, 4 kroge i siderne og to på lågen.
    Jeg har mine to sadler + underlag gjord og alt tilbehøret dertil. Så har jeg 2-3 trenser, et lændedækken, to kasser fyldt med alt muligt på hylden, en stor kasse i bunden med alt muligt som bandager, longe whatever.
    Ovenpå kassen står min striglekasse og ved siden af kasse står der fluespray og showshine (de der forskellige ting). I lågen hænger der nogle grimer og en halv trense.
    Jeg har ekstremt mange ting proppet i skabet og den er ikke glad for at blive lukket. Jeg har en masse ting ovenpå mit skab samt nogle dækkener ved siden af i poser og nogle hængene på en dækkentingeling.
    Dette er dog kun 1/3 af mit udstyr så resten er derhjemme i et andet staldskab, i poser i garagen, på loftet i bla hyndekasser osv, så altså hvis jeg skulle få alt mit lort i et skab ville målene være utrolig ubehagelige xD
    Men jeg gør et forsøg hvert år når jeg rydder op og gør rent smiley

• #5   21. nov 2016 Jeg har et stort skab, så jeg har næsten plads til det hele smiley
    Men sadel samt begge hovedtøjer hænger uden for skabet på en knage/sadle pind, samt strigler, et uld dækken, ridehjelmen og sliksten/godbidder ligger på en hylde i stalden smiley
    Så har kun ekstra tæpper, grimer, støvler og andet udstyr i skabet ??

• #6   21. nov 2016 Billeder er velkomne hehe smiley
    Jeg har et skab pr pony. De er ret store, den største pony har dog også det største skab. smiley
    Derudover har jeg en hyndeboks til dækkener. Lidt småting som hønet ved siden af og fodertønder ved siden af. Jeg er bare træt af at skulle grave hver gang jeg skal have fat i noget smiley

• #7   21. nov 2016 Overordnet billede af det største skab. Mener det er 175 høj, 50 cm dyb og 100 cm bred smiley

profilbillede
  • #8   21. nov 2016 Og det mindste skab. Nok 60 cm dyb tror jeg, gætter på 100 cm høj eller lidt mere og nok omkring 100 cm bred også. smiley

profilbillede
  • #9   21. nov 2016 Staldskabe kan ALDRIG blive store nok men de må heller ikke fylde for meget i landskabet smiley hehehe smiley

Kommentér på:
Staldskab

Annonce