{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Udfordringer på HG {{forumTopicSubject}}

Hold nu op hvor er det længe siden jeg har benyttet mig af den funktion.
Det var kun fordi en sendte mig en udfordring her den anden dag jeg kom i tanke om den aktivitet her på HG smiley

Jeg har nu 2 udfordringer igang, men hold nu op der kommer ikke mange stemmer igennem smiley

Bruger i selv udfordringer, både at stemme, eller at deltage? smiley


Hvis nogen er frisk sender jeg gerne et par udfordringer fra begge heste. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordringer på HG
  • #1   15. feb 2017 Det er meget lang tid siden..
    Brugte dem en gang for at kunne 'optjene' velkomst og afvise points..

    Ved dog ikke om de to ting hænger sammen mere..


  • #2   15. feb 2017 Jeg har gang i en udfordring tror jeg. Der er nada stemmer xD
    Hvis jeg keder mig, kan jeg godt finde på at stemme, men det er ikke ret tit smiley


  • #3   15. feb 2017 Jeg tror det er fordi den funktion ikk er på mobil App'en. Så går det lidt i glemmebogen, fordi de fleste har HG på mobilen og bruger det derfra og sjældent logger på fra en browser.

  • #4   15. feb 2017 Jeg kigger meget sjældent på dem, og bruger dem aldrig.

    Jeg synes tit at udfordringerne imellem hestene ikke er særligt lige. f.eks en hest med 5 "grimme"/kedelige billeder, selvom hesten er pæn imod en med super billeder og 25 af dem, alle ser ud som om de er taget professionelt. Det er en af grundene til at jeg ikke gad at hverken bruge det selv eller stemme


  • #5   15. feb 2017 Ja jeg havde en periode hvor jeg havde gang i en masse udfordringer. Så valgte jeg at stoppe da jeg syntes at det egentlig ikke var fair at feks. En på 8år og en på 1 år skulle dyste da den på 8 år naturligvis havde flere oplevelser og forskellige billeder. Så udfordringen blev skev/unfair. Så begyndte jeg at KUN acceptere fra samme årgang.. Og så de seneste år har jeg ikke haft nogle, og det har gået i glemmebogen.. smiley

    Mvh TT


  • #6   15. feb 2017 Helt enig i at niveauet ofte er meget forskelligt og sjældent fair. smiley

  • #7   15. feb 2017 Jeg er altid frisk! smiley

  • #8   15. feb 2017 Jeg er så lige glad med om dem med bedre billeder udfordrer mig. Jeg godtager alt. For det er jo smag og behag hvad man synes er pænest/mest spændende osv. Jeg oplever eksempelvis at min med blå øjne, som er den yngste på min profil, vinder over selv dem med de professionelle billeder.
    Folk kan åbenbart godt lide blå øjne.
    Men synes det er synd for de små piger som ikke har de bedste billeder af deres elskede ponyer, bliver udfordret af heste med professionelle billeder. Der plejer jeg altså at stemme på dem, så de i det mindste får én stemme og ikk bare taber uden nogen har stemt på deres. Men der er efterhånden sjældent jeg er på fra pc og stemmer i udfordringer.


  • #9   15. feb 2017 Caroline: jeg har sendt til dig. smiley

  • #10   15. feb 2017 LSH:
    Kan sagtens følge dig. Personligt syntes jeg bare det kan være trist at dem der virkelig gør noget ud af profilen taber, fordi man syntes det er synd. smiley


  • #11   15. feb 2017 Jeg gider det ikke mere. Jeg synes ofte de er møg uretfærdige og som en anden nævner, så plejer jeg, hvis jeg ser en unfair udfordring stemme på den det er unfair for smiley

  • #12   15. feb 2017 jeg synes egentlig det er en funktion som henvender sig til de yngre medlemmer. Dem der gerne vil fremvise deres ponyer på en anden måde og måske håber at vinde fordi de selv synes deres ponyer er de bedste.

    Jeg hverken stemmer eller deltager. Jeg synes ikke helt det er en fair funktion


  • #13   16. feb 2017 Jeg kan ikke forstå hvordan systemet er.. deltog en gang på hundegalleri med en af mine hunde, vandt også, men fattede hat af meningen med det eller hvordan det fungerede

  • #14   16. feb 2017 Team Islænder:
    Meningen er at du kan få vurderet din profil i mod nogen andres. Det kan give et bedre billede af hvor god din profil er. Lidt det samme som med stemmefunktionen her på HG.
    Nok mest funktioner for dem som går op i deres profiler smiley


  • #15   16. feb 2017 Okay, takker! men hvor længe varer afstemningen? Og hvor ser man hvor mange stemmer man selv har fået?? Gad vildt godt deltage i en

  • #16   16. feb 2017 Jeg synes det var meget mere "oppe", for en del år tilbage. Jeg har ikke deltaget i en i meget, meget lang tid, men før i tiden var det meget mere brugt. Der blev fx oprettet emner, hvor man kunne udfordre hinanden. Det er længe siden jeg har set det herinde sidst. smiley

  • #17   16. feb 2017 Team Islænder:
    Funktionen er ikke på appen så du skal via nettet smiley

    En udfordring vare i 7 dage. Stemmefordelingen igennem hele udfordringen kan du se ved at gå ind på din profil og så under dit indhold så skulle der gerne stå "udfordringer" og så en oversigt over hvilke udfordringer du har igang og trykker du så ind på dem kan du se stemmefordelingen.

    Du kan også gå via hovedsiden til udfordringer. Her kan du også se alle andres udfordringer og stemme i andres smiley
    Det ligger øverst oppe under mere i en fane der hedder udfordringer smiley

    Med hensyn til at starte en udfordring så udfordre jeg dig gerne. Gør det bare først i morgen smiley


  • #18   17. feb 2017 Okay, tak det giver meget mere mening nu smiley

  • #19   17. feb 2017 Det var godt. Det er i hvert fald en af de udfordringer jeg syntes er hyggelige smiley

  • #20   17. feb 2017 Jeg har kun sendt dig en udfordring da jeg max kan anmode 3 gange med en hest, så min ene hest var optaget, men har sendt en fra Tumle smiley

Kommentér på:
Udfordringer på HG

Annonce