{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RBH - forår 2017 - ny kollektion
  • #2   1. mar 2017 Synes ikke rigtigt der er noget ved RBH længere, så kollektionerne ligner hinanden mere og mere, det er ikke rigtigt specielt synes jeg.

• #3   1. mar 2017 det var også min første tanke

• #4   1. mar 2017 Ja nemlig. Jeg synes det er skide ærgerligt og synes de skal stoppe med at producere hvert år, så hellere hver andet eller tredje år og så de er NYE og unikke. Der er intet specielt ved det længere, det er begyndt at være masseproduktion.

• #5   1. mar 2017 Jeg kan personligt godt lide denne her, da der er 3 - 4 farver jeg godt kan lide smiley - jeg er noget kræsen omkring b.la. hvide underlag, men finder de 2 fra denne kollektion meget fine, og så syntes jeg de har nogle fine farver denne gang, og lidt specielt med mærkerne på enkelte sf dem

• #6   1. mar 2017 Syntes da der er nogen der er anderledes i denne?

• #7   1. mar 2017 Jeg synes at det er et lettere kedeligt udvalg igen i år. De minder mere og mere om hinanden og de seneste par år, har der ikke været noget, der har fået mig til at sige waow.

• #8   1. mar 2017 Der er da alligevel kommet følgrimer og islænder underlag?

• #9   1. mar 2017 Der må jeg tilstå, at jeg er noget mere begejstret for denne kollektion end den fra i vinters, hvor det eneste sæt jeg egentlig fandt pænt var Nordic Damson c:
    Jeg synes, at detaljerne med pladerne på eks. earth melange er noget så fancy i stedet for de traditionelle platinum plader :

• #10   1. mar 2017 Nanna og Chili, jeg kan også bedre lide denne! smiley

• #11   1. mar 2017 Jeg tror desværre, at RBH spiller på sidste vers. Det virker til, at der er flere og flere, som ikke er imponerede over kollektionerne. Jeg selv købte 2 fra AW15, og 1 fra SS16 og et andet fra en ældre kollektion, men har solgt dem alle sammen.. Jeg synes, at de er blevet alt for dyre, og jeg er ærlig talt også lidt træt af at se dem over det hele. Jeg er gået hen til LeMieux, hvor pris og kvalitet hænger sammen.. De er ikke nær så prangende, men det gør, at jeg ikke bliver træt af dem smiley
    Det eneste der kunne friste mig i denne kollektion var et islænderunderlag, fordi jeg tror, det kunne være så fint på min DV til de varme sommerdage, men er ikke sikker på, at hun kan passe dem. Men jeg synes dog, at det er meget spændene hver gang en kollektion udkommer.

Og er jeg den eneste, som har bidt mærke i, at en af kollektionerne hedder "Heritage"? Akkurat det samme som Eskadron's meget populære kollektion, som vist nok udkom i efteråret.

• #12   1. mar 2017 Jeg kan kun sige jeg ikke køber det pga navnet osv. men fordi de har nogle farver, jeg ikke har set i samme nuance, materiale osv.

Jeg går efter farven m.m. - LeMieux syntes jeg b.la. ikke har haft en farve jeg virkelig gerne vil have.

Men jeg bemærkede også Heritage delen, ved RBH og tænkte straks på Eskadron smiley

• #14   1. mar 2017 Jeg syntes derimod rbh underlag er god kvalitet! Dem jeg kender som har dem er langtfra skuffet over kvalitet

• #15   3. mar 2017 Jeg er helt vild med den nye Seablue! smiley Men ellers synes jeg også de minder for meget om hinanden smiley Men kunne også rimelig godt lige Agave green fra forrige kollektion

Kommentér på:
RBH - forår 2017 - ny kollektion

Annonce