{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Stalddækken under regndækken {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Sad lige og tænkte, min pony er utrolig god til at ødelægge sine dækner, selv de helt dyre "holdbare", så kunne jeg måske købe billige regndækken og smide ud over et stalddækken.

Hvad er jeres erfaring med at have regndækken ud over et stalddækken??

Og gider ikke ud og bruge flere milliarder på horseware og deres linere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalddækken under regndækken
  • #1   26. mar 2017 Jeg bruger det hele vinteren på min smiley du kan også købe et billigt regndækken og smide uden på det andet dækken som "bidedækken" et stalddækken vil jo ikke være vandtæt når regndækket er bidt i stykker smiley

• #2   26. mar 2017 Fedt!
    Ville bare købe billige regndækner, så når de bliver bidt i stykker vil jeg købe et nyt smiley

• #3   26. mar 2017 Det bliver da også dyrt i længden

• #4   26. mar 2017 Min har også haft Stalddækken under udedækkenerne hele vinteren. Men han kommer også på stald om natten. Og får udedækkenet af.

Men hvis den render i løsdrift eller ikke har nogle til at tage dækken af og på hver dag. Så vil jeg hellere anbefale at købe "et" dækken der lægger ordenligt og er holdbart. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   26. mar 2017 vi brugte regndækken pgså supplerede med stalddækkener under - det var mere medgørligt, billigere og lettere vægt mæssigt smiley
    også er det meget nemmere at justere gram.

• #6   26. mar 2017 Tjo det rigtigt, men ikke lige så dyrt som hvis jeg skulle ud og købe et nyt f. Eks. 300g hver gang smiley

• #8   26. mar 2017 Har allerede et amigo dækken hun har revet op dagen hun fik det på, så er slet ikke interesseret i at gå ud og bruge flere tusinde kroner på et dækken smiley

• #9   27. mar 2017 jeg gør det selv sådan med min unge hingst, da hans dækkener også hurtigt går i stykker smiley - man skal bare huske at få dækkenerne af hver dag, da to dækkener der ikke er lavet til at lægge sådan kan glide lidt, så husk at få den af, og tjek at alt ligger som det skal smiley

• #10   27. mar 2017 Synes personligt, at det er en dårlig idé at putte dækkener lag på lag. Det er meget lidt åndbart :3

• #11   27. mar 2017 Kan man ikke spraye noget på dækkenet, så de ikke bider i det? smiley Bid-stop eller sådan noget... ved ik om det kan bruges på dækkener smiley

• #13   27. mar 2017 Jeg ville ikke gøre det, som en fast løsning.
    Det går rigtig meget udover åndbarheden.

Gå efter dækkener med højt denier.
    Normale dækkener er typisk 600D - så gå efter f.eks. 1200D

• #14   28. mar 2017 Min går med underdyne / stalddækken og så et regndækken udover. Det fungerer altså fint, selvom han er en meget sart herre.

Den billige model fra Biltema fungerer faktisk super godt på ham, (underdyne 300 g á 120,-). Ellers går han pt. med 100g fra Riders Company, super lækker underdyne. Og så har han et kanont lækkert regndækken fra Norton udover, som bare passer ham SÅ godt i pasformen smiley Har kun givet 500,- for det, men det sidder bare så godt og er godt vandafvisende smiley

Jeg har unghest, så jeg bruger ikke flere tusinde kroner på dækkener, men alligevel sidder de langt bedre på ham, end dæknerne gør på mange af de andre heste her.

Her fungerer det super godt som løsning smiley Men min får også dæknerne af HVER dag og bliver striglet samt gået med eller redet, (går på fridage). Det er et must, så man er sikker på, alt er i orden under dæknerne + at de sidder rigtigt smiley Og så mht. soignering, da de jo ikke kan soignere sig selv under dæknet. (Men har jeg nu også altid gjort med alm. dækner uden underdyne, da de jo selvfølgelig trænger til lidt luft til pelsen smiley ).

• #15   28. mar 2017 Jeg vil prøve mig frem og se hvad der fungere bedst for hende smiley tak for hjælpen

Kommentér på:
Stalddækken under regndækken

Annonce