{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ridetights
  • #1   28. mar 2017 Jeg har to sommerpar og to vinterpar fra Hooks.dk.
    Dem er jeg super glade for.
    De er geniale i en lædersadel - jeg sidder godt, men kan komme godt ned i sadlen.

    Men i ruskind/rundt overflade virker grip funktionen ikke på mine bukser, og så opdager man at selve stoffet er glat.
    Men de er forresten også geniale som løbebukser, til vandreture med videre.


  • #2   29. mar 2017 Jeg har et par, som jeg er super glade for! Dog er de kun med knægrip, men jeg synes jeg sidder okay fast med dem - og de er fantastisk behagelige at have på!!
    Mine er de nye "starlight," som en del forhandler efterhånden.

    Havde også forskellige par i hånden fra Kingsland og Mink Horse, der virkede super, super lækre!! Jeg var bare for nærig til at give 8-900 kr. for et par smiley


  • #3   29. mar 2017
    Kingsland har lige lavet nogle med fullgrip, jeg lure også på om det skal være et køb.
    Men har også hørt lidt om at de gerne vil glide ned?


  • #4   29. mar 2017 Tak for jeres input, selvom jeg havde håbet der var nogle som havde erfaringer med de nye modeller fra feks. Kingsland og Mountain Horse.

    Krikken: dem fra MH skulle have både elastik og snøre. Måske det taler for den model, så man ikke risikerer de ryger ned.


  • #5   29. mar 2017 Jeg har kingsland med knægrip kun dog men de er rigtig dejlige! Og falder ikk ned, til trods for de er lidt løse omkring min lænd whatever smiley og de holder en dejlig kølig i sommervejret! Det eneste dårlige jeg har omkring dem er nok at mellem benene er der en sygning som gnavede lidt på mine lår i starten. Det er stoppet efter de blev brugt lidt mere.
    Og lad hver med at være dum som mig og tærretumle dem.. De skrumper smiley

    Skal klart ha fat i et af dem med fuld grip når pengene er der!


  • #6   9. apr 2017 Jeg overvejer dem fra Kingsland med fuld grip, men hvordan er størrelsen på dem?
    Bruger normalt 38 i pikeur - skal jeg så have S el M


  • #7   9. apr 2017 Hvis det er en normal 38, så er det det samme som mig og jeg har en s mener jeg og de sidder godt smiley

  • #8   9. apr 2017
    Jeg har lige købt dem Horze har. Det var ret godt jeg prøvede dem i butikken, eftersom at jeg ikke kunne få en strl. 40 op over hofterne. Så jeg måtte op i en 42 ( gab, jeg følte mig fed et øjeblik :b ).

    Jeg er vældig spændt på at bruge dem. De virker som gode og luftige til en sommer dag :o)


  • #9   9. apr 2017 Jeg var meget nysgerrig på de i Horze, men pigen bag disken frarådet dem til mig da jeg har store lår og flad mave så de ville ryge ned.. smiley men hvor er det dejligt med et personale der ikke bare er ude efter at sælge, men er ærlige omkring modellerne smiley

    Mvh TT


  • #10   9. apr 2017
    Jeg har kæmpe lår og flad mave, eller - jeg er ikke noget spækbræt over maven og flad som en pandekage, men buler heller ikke ud.

    Så jeg er glad for at have prøvet dem på - håber de bliver siddende, hofterne er så brede at de bare har og blive ;o)


  • #11   10. apr 2017 Læste faktisk en anmeldelse af dem fra horze - og der skrev personen at de kunne være svære at få op over hofterne, fordi de ikke var så elastiske i taljen.



  • Anni S
    Anni S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   8. maj 2018 Jeg har et par fra Kingsland med fuld grib - de helt nye og et par med knæ grib. Dem er med knægrib er jeg så glad for men de andre kan jeg ikke ride i. Jeg er turrytter og har ikke behov for at blive holdt fast, da jeg aldrig rider nedsidning, men til dressur må de være fantastiske.
    Jeg har dem til salg for kr. 900 de er brugt 2 gange og koster fra ny kr. 1199.


Kommentér på:
Ridetights

Annonce