{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder?
  • #1   11. jul 2017
    Det er der ingen der er fakta på. Alt slags foder kan være elendigt til en hest og alt kan være godt - det kommer an på hesten og alt muligt andet.

    Der er mange ganske gode ting med lav stivelse/sukker - skal det også være med lav dosering eller høj dosering?


  • #2   11. jul 2017 Jeg bruger raket og fiberpiller til Nuller, så er hun dækket ind, og der er næsten ingen stivelse i. Kun 4%.

  • #3   11. jul 2017 Jeg er glad for Brogården på grund af smagen til mine kræsne damer, men der er en del stivelse i det meste af deres. Til den knap så kræsne bruger jeg Dangro og er glad for det.
    Men jeg tror ikke som sådan man kan pege et mærke ud som værende bedre end de andre. Det afhænger rigtig meget af hesten smiley


  • #4   11. jul 2017 Vi bruger Brogaarden suregrow + en håndfuld lucerne. Det har vores sidste 7 heste fungeret godt på. Enkelte af dem har fået andet tilskud pga. sygdom.
    De to heste vi har nu er to varmblods heste på 600 kg cirka, som bliver brugt 3-5 gange om ugen.


  • #5   12. jul 2017 NAG Elite sammen med NAG Fiber, lavt på både stivelse og sucker samt GMO frit.
    Skulle der være brug for extra kan LinoCrunch anbefales.

    Det var godt foder til min, som havde svært ved at holde huld.

    Den nye jeg har nu, har fået samme foder og trives fint på det.


  • #6   12. jul 2017 Regulator complete er vi SÅ glade for. Nærmest ingen stivelse og sukker, de skal næsten ikke have noget, og de fleste heste skal have det samme, så super nemt hvis man har flere heste.
    Det er rent vitamin og mineral foder. Dyrt i indkøb, billigt i forbrug!


Kommentér på:
Hvilket foder?

Annonce