{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Helle A
Helle A
Tilmeldt:
7. sep 2011
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182

Magnetdækken {{forumTopicSubject}}

Hvad har i af erfaringer med magnetdækkener.

Jeg har overvejet at købe en til min hest, og har ca 2000,00 kr, men har heller ikke lyst til at smide penge ud til noget som ikke virker.

I som har et i er tilfreds med, hvad er det for et?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magnetdækken
  • #1   10. sep 2017 Jeg har også overvejet at købe Premier Equine magnetdækken, det koster 1398 kr, og kender flere som er mega fan af det smiley

  • #2   10. sep 2017 Jeg har ingen erfaring med magent dækken, men jeg går selv med et magnetarmbånd.

    Det er lidt ligegyldigt hvor magneten sidder, når blodet kommer forbi magnet bliver det ladet, som er det som giver den positive effekt. Som kommer hele vejen rundt i kroppen. Det er lige gyldigt hvor på kroppen magneten sidder. Altså om det er et dækken eller en klokke.

    Personligt har erfaret at mine ledproblemer næsten er minimeret til det ingen ting. Min sarte fordøjelse, er blevet mindre sart, og tager jeg armbåndet af, går der et par dage, så kommer mine ledproblemmer retur.


  • #3   10. sep 2017 Jeg har et fra Premier Equine til min hest smiley Er utroligt glad for det. Han er betydeligt mere smidig når han har haft det på, og står gerne og sover med det, fordi han slapper så meget af smiley

  • #4   12. sep 2017 Jer som bruger magnetdækken.

    Hvordan bruger i det? Inden i rider? efter i har redet? I hvor lang tid?

    pfh tak smiley


Kommentér på:
Magnetdækken

Annonce