{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

islænder sadel ny hest {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg skal ud og købe min første islænder sadel, men er lidt forvirret over hvad jeg skal vælge.

den må helst ikke være for dyr, da jeg har hesten på prøve det første stykke tid, så det skulle gerne være en sadel der er nem og som ikke gør for ondt i penge pungen, at sælge igen hvis det ikke er hesten.

nogen forslag?


på forhånd tak smiley


Kommentarer på:  islænder sadel ny hest
  • #1   12. okt 2017 kan du ikke låne dens nuværende sadel med? vil være trælst at stå med en sadel der passer den du får på prøve og så passer den ikke den næste hest hvis det alligevel ikke skulle gå med den du får på prøve. ikek alle sadler passer alle islændere mange passer en men er for lang til den næste.

  • #2   12. okt 2017 Jeg ville bestemt ikke købe sadel til en hest jeg ikke selv ejer. Så står man højest sandsynligt med en sadel man ikke kan bruge til noget..

    Mvh TT


  • #3   12. okt 2017 Jeg vil anbefale at du finder en lånesadel og hvis du køber hesten, så få fat på en sadelmager der kan hjælpe med at guide dig til det rette sadel valg.
    Noget andet er at du slet ikke behøver en islændersadel. Du kan lige så godt bruge en dressur eller kombisadel, eller en bomløs.
    Held og lykke med det smiley


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #4   14. okt 2017 Evt køb en lammeskindsadel f.eks Christ iberica den er fin og kan bruges bagefter

Kommentér på:
islænder sadel ny hest

Annonce