{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Forsikring hvilken dækker bedst?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige købt mig en dejlig hingstebasse som dog er blevet kastereret inden jeg kan få ham hjem. Han er en irish cob på ca 1 år og 4 mdr.
Nu er mit spørgsmål så hvilken forsikring jeg skal vælge??? Vi har landbrugsforsikring så hesten og seletøj er jo dækket ind i tilfælde af brand og tyveri.
Det bedste tilbud prismæssigt jeg kan få er vist Agria Hest... men har så hørt at de mht fx hundefordikringer kan finde på at indlægge temmelig slemme ristriktioner hvis hunden skal behandles for en lidelse og så viser det sig at de ikke længere vil dække... så er man jo lige vidt hvis man står med en hest der fx bliver ramt af halthed, hovbyld, mavesår, allergi osv... ting der kan komme igen.... vi har vores hund forsikret i dyrekassen Danmark..
Og så tænker jeg også på bare at vælge en livsforsikring i tilfælde af at han dratter død om på marken......... og så spare udgifterne til forsikring til dyrlæge besøg....
hvad har i af oplevelser med fx Agria og andre selvskaber.?
Mvh Helle og River

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring hvilken dækker bedst??
  • #1   29. dec 2017 Jeg har Dansk Hesteforsikring, som er i den dyre ende. Tilgengæld har jeg aldrig haft problemer med dem, og de har meget hurtigt altid dækket dyrlægeregninger uden bøvl. Jeg overvejede at skifte engang, da prisen blev ved med at stige, men kunne ikke finde et billigere selskab med lige så meget dækning og lige så god service. smiley

• #2   29. dec 2017 Jeg har bare almindelig liv og død. Betaler 600kr året for 15000kr og 400kr året for 10000kr. Dette er Marslev Hesteassurandør.

Mvh TT

• #3   29. dec 2017 Jeg har Dansk hesteforsikring og har været meget tilfreds. Min hest har været rigtig meget syg og har aldrig haft problemer med dem.
    Jeg havde dog nok skiftet til Agria, hvis det havde været muligt, da de er billigere og har hørt rigtig godt om forsikringen, fra de andre i stalden.

• #4   29. dec 2017 Mine er kun sygeforsikret. Det kan man bla hos agria.
    Det sker yderst sjældent at en hest aflives iht livforsikringen, så den gider jeg simpelthen ikke betale for. Vi har hestene hjemme så skulle en af dem blive uanvendelig til ridning ville den få lov at gå eller evt trække et føl.

Kommentér på:
Forsikring hvilken dækker bedst??

Annonce