{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Forsikring til kat - HVILKEN? {{forumTopicSubject}}

Halløj kattefolk.

Jeg har min skønherlige kat på snart 4 år som jeg rigtig gerne vil beholde, hvis uheldet er ude.

Derfor søger jeg en forsikring til ham.
Indtil videre har jeg kigget på Dyrekassen som kattens værn har et samarbejde på.

De dækker 25.000 kr årligt og man har en selvrisiko på 620 kr, hvilket jeg synes er meget fint.

Men hvilke forsikringer har I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring til kat - HVILKEN?
  • #1   29. feb 2012 Min kat er ikke forsikret...
    Ved hunden har vi en ganske alm. ansvarsforsikring hvis den går hen og bider eller noget. ikke ellers.
    Vil ikke forsikre en kat der er ude-inde kat. det er for dyrt.

• #2   29. feb 2012 Oki - jeg ledte ikke efter det svar, men fra folk som HAR forsikret deres katte - tak!

Jeg vil gerne kunne beholde min kat hvis uheldet er ude. Slut, prut smiley

• #3   29. feb 2012 Men hvad mener du med at du vil beholde den? smiley
    Men du spurgte os hvad man havde af forsikring, og siger jeg ikke har, men at jeg har ansvarsforsikring på hunden smiley

• #4   29. feb 2012 Jeg har ikke 6.000 kr lige i lommen hvis han skal igennem en operation, fordi han er blevet kørt over - og jeg vil meget gerne have at han skulle kunne få den operation smiley

Jeg spurgte, hvilket forsikring i havde - til katte.. Det tror jeg man meget nemt kan regne ud i og med jeg skriver om katte smiley

• #5   29. feb 2012 Nej ok smiley
    Men tror bare du skal ringe til diverse forskringsselvskaber, og høre hvad de har de kan tilbyde dig smiley

Personligt ville jeg aldrig ofre 6000 på min kat, men det er igen smag og behag smiley
    Og jeg skrev ærligt at jeg ingen forsikring på min kat smiley

• #6   29. feb 2012 jeg må erkende at jeg heller ikke vil ofre den slags penge på mine katte.... og ingen af dem er forsikret, de er omfattet af min indbo forsikring, hvis de nu skulle være skyld i en ulykke på vejen, men ellers er de på ingen måde forsikret,vaccineret,neutarliseret,

de bliver behandlet hvius de er syge, og får orme kur hvis de har orm, ellers passer de sig selv, selvfølgelig får de mad,vand kærlighed osv.

• #7   29. feb 2012 Igen - JEG vil GERNE smide så mange penge på min kat i og med jeg ikke synes en hund er mere værd end en kat - eller omvendt.

- Han er det sidste år ikke blevet vaccineret, men skal re-vaccineres når vi finder en forsikring til ham. smiley

At I ikke gider og smide f.eks 5000 kr ud til en operation og at de kan overleve - så lad vær. Jeg vil gerne.

• #8   29. feb 2012 Vi bruger dyrekassen og er rigtig glade for det smiley Den er virkelig kommet til nytte nogle gange.. Vi har mindst dyrlægereginger på 20.000 (fordelt over nogel forskellige episoder, hvorad den ene var 13.000), så tak til forsikringen! smiley Ja, nogle vil ikke/kan ikke ofre de penge på deres kat, og så bliver det bare guld, guld, guld at have en forsikring smiley

• #9   29. feb 2012 Natasja - Dyrekassen lyder også bare super god, og jeg vil undersøge den en hel del nærmere.. Men skader jo ikke og se om der er nogle som er billigere m.m.

Ja, altså jeg HAR enkelt ikke 5000 kr hvis uheldet er ude, og jeg vil ikke bare aflive ham fordi at JEG ikke har pengene til ham. Jeg har det sådan - har man et dyr - så sørger man sku også for det og smider det ikke bare væk når man ikke har pengene længere smiley

• #10   29. feb 2012 mine hun´de er kun forsikret fordi loven kræver det........ heller ikke de er forsikret til dyrlæge,eller vaccineret,

• #11   29. feb 2012 mener også det er dyrekassen mine er kommet i... j

eg har heller ikke haft mine forsikret men bare sat lidt af på en konto til regninger men nåede aldrig og spare ret meget op før det var galt, blærebetændelse, betændt sår osv det render hurtigt op

og så d. 26 december kom en af dem på dyrehospital med 42 i feber og lå der i 2 dage det kostede mig 3500 kr.. så derfor fik jeg sygeforsikring på begge derefter... mener jeg giver 1700 kr om året for 2 smiley

• #12   29. feb 2012
    Er ret overbevist om at din kat er dækket af jeres indboforsikring, men er ikke sikker.

• #13   29. feb 2012 AM - ja hvis min kat er skyld i en ulykke eller lign. - men ikke hvis han selv kommer til skade.. smiley

• #14   29. feb 2012 det er den men ikke til dyrlæge regninger..... det kræver en speciel forsikring.....

indbo forsikringen, dækker hvis katten hopper op på naboens bil og laver kradsmærker, eller hvis den render ud foran en bil der af den årsag kører galt. men den dækker ikke katten, eller behandlinger på katten

• #15   29. feb 2012 En kat er ikke sygeforsikret gennem indbo!

• #16   29. feb 2012
    Nå ja, så var det sådan det hang sammen smiley
    Altså det er en form for ansvarsforsikring smiley

- så kan jeg ikke hjælpe

• #17   29. feb 2012 man skal selv sygeforsikre sin kat den går ikke ind under indbo, desværre

• #18   29. feb 2012 ja det er en ansvarsforsikring, og alle husdyr er egentlig dækket under indbo forsikringen hvis ikke det er erhvervsmæssigt....

de er de færreste forsikringer der ikke har dyr under indbo.

Kommentér på:
Forsikring til kat - HVILKEN?

Annonce