{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lukke heste sammen
  • #1   4. mar 2018 Luk dem ud sammen og lad dem gå. Læg evt to bunker grovfoder ud med noget mellemrum..

    De vil markere sig i starten, men lad dem, spåner det hurtigere overstået..


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #2   4. mar 2018 Syntes ret hurtigt man fornemmer om der er ro på, jeg har med succes ladet dem stå natten over i hver sin boks eller holdt dem adskilt til den nye hest lige er landet

  • #3   4. mar 2018 er nu mest bange for den store vil jorde den lille.

  • #4   4. mar 2018 jeg har altid bare kunne lukke mit kæmpe og meget voldsomme legebarn ud til hvilken som helst hest han skulle dele fold med.

    Sidst blev hans tidligere foldmakker hold, mens min lige blev trukket rundt langs hegnet, så han kunne se det, og så slap vi i hver vores ende. Der blev løbet lidt rundt, mest af min der syntes det var fedt med masser af græs, kort snust til hinanden, og så stod de ellers og åd græs sammen, hoved op af hoved (de var så søde sammen smiley )

    før det blev han blot smidt på fold, ud til 2 ponyer, der var bare intet, ende også med at gå med en shetter hingst der fik samme introduktion og der var intet smiley


  • #5   4. mar 2018 Tænker det er dit føl/plage? smiley
    Jeg tænker ikke du skal bekymre dig da ud fra det andet emne virker til at gå fint smiley de ældre er som regel søde ved de små så længe de underkaster sig smiley og det har den gjort smiley så bare ud med den smiley

    Mvh TT


  • #6   5. mar 2018 Jeg har brugt at ligge hø på folden i flere bunker langt fra hinanden, når jeg har skullet føre heste samme. Og så har jeg lukke dem sammen før de har fået foder. Så er begge heste sultne og mere optaget af at få noget at æde, end af at slås. Det har virket hver gang.

  • #8   5. mar 2018 lukkede dem ud sammen. ikke den store ståhej. den store er lidt efter den lille af og til. snuser meget til den lille. den lille trækker sig men holder sig alligevel tæt på.

  • #9   5. mar 2018 Hvis de aldrig har set hinanden, og muligheden er der, synes jeg en "fold i folden" for at adskille dem, er en god idé. Hvis de derimod har set hinanden før, synes jeg godt de bare kan forsøge at blive lukket sammen smiley så længe folden er stor nok så den der jages kan komme væk uden at komme i klemme.

Kommentér på:
lukke heste sammen

Annonce