{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Sælge udstyr man har mange minder med {{forumTopicSubject}}

Måske en lidt mærkelig overskrift. Men sagen er den, at jeg har samlet på et rødt stævne sæt i over 1,5 år, og da jeg endelig fik samlet det hele brugte jeg det altid til stævne på min gamle pony og hest. Har fået ny hest for et halvt års tid siden som slet ikke kan passe det...
Jeg er meget i tvivl om jeg så skal sælge sættet eller lade det ligge herhjemme og samle støv da jeg har haft så utrolig mange gode minder med det sæt. Hvordan har i det med at sælge udstyr der betyder meget for jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge udstyr man har mange minder med
  • #1   29. mar 2018 Når eg engang ikke har min pony så skal noget af det sælges og noget af det skal i en mindekasse sammen med nogle gamle sko af hendes, en tot man, osv.

    Resten kommer jeg til at gå af med da jeg ikke kan opbevare alt udstyr selvom jeg har gode minder med det. Så jeg beholder f.eks foldgrimen og hvad jeg beholder af andet udstyr det må vi se til smiley


  • #2   30. mar 2018 Jeg havde en part som virkelig betød alverdens for mig - han var virkelig noget helt specielt! Jeg er så heldig at han gik med forsko, så har et par af disse samt en masse billeder og en tot af hans hale. Derudover har også gemt en del ting som jeg KUN brugte til ham. Også selvom mine nuværende parter sagtens kan passe noget af det. Men nej, det udstyr han har brugt mest, er lagt til side. Det er ligesom noget af det eneste jeg har af ham tilbage, og jeg kan simpelthen ikke nænne at tage det i brug på en anden hest smiley

  • #3   30. mar 2018 Jeg har skiftet hest en del gange og jeg ville helst skifte udstyr netop pga minder.
    Jeg ved ikke hvordan du har det, mit bliver sat til salg imens vi venter en kommer for at købe gemmer jeg det væk. Jeg vil ikke se på det... Ja sådan er jeg
    VH Annette


  • #4   30. mar 2018 Du er i tvivl nu, det betyder tydeligt noget for dig - så lad være med at sælge det.

  • #5   30. mar 2018 står selv med udstyr jeg har tilsalg, som jeg har haft tilbage fra min pony, og de første år med min nuværende hest.. hvor meget end jeg fortæller mig selv at jeg skal af med det kan jeg sku ikke få mig selv til det smiley så forstår dig godt, jeg ville ikke sælge noget der tydeligt giver mig gode minder at tænke tilbage på

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   30. mar 2018 jeg gider ikke gemme ting der fylder mere end at det kan ligge i en skuffe.

    skulle jeg gemme alt hvad der gav gode minder, uanset størrelse, så ville mit hus være fyldt til randen.

    minderne er i dit hoved, de forsvinder ikke bare fordi at udstyret gør smiley


  • #7   30. mar 2018 hvis du ikke skal bruge det mere ville jeg sælge det.

    og lade minderne være de gode billeder du har af udstyret.

    men hvis du tænker du en dag skal bruge det igen så der ingen skam i at beholde sættet:)

    men os kære heste mennesker vi har jo massere udstyr som vi ofte ikke får brugt der syns jeg man skal sælge og få penge til noget man evt. mangler:)

    men i denne sag her kan kun du jo afgøre hvad du har mest lyst at der skal ske med dette sæt:)


  • #8   30. mar 2018 Jeg har nogle ting tilbage fra de tidligere heste, og får mig ikke til at sælge eller smide det ud.. smiley det er gode minder. Jeg har dog feks solgt sadel osv. Men det er ting jeg ikke vil sælge. smiley så du må gøre det op med dig selv hvad du vil med dette sæt.. smiley

    Mvh TT


  • #10   30. mar 2018 Jeg gemmer mit udstyr fra min gamle part, selvom min nye ikke kan passe så meget af det.
    Men jeg har så mange minder med det at jeg ikke kan skille mig af med det smiley
    Jeg syntes du skal beholde det, Man ved aldrig om man for en hest/pony der kan passe det smiley


  • #11   31. mar 2018 Jeg har ting fra heste jeg har haft for 15 år siden, netop fordi de betyder noget for mig!

    Da jeg solgte min seneste hest ville jeg af med alt, ville ikke beholde noget der mindede mig om ham, men det fortrød Jeg, ligesom jeg også fortrød salget af hesten, så hest og det meste udstyr kom tilbage igen smiley
    Salget var til låner, som også fortrød og udstyret til en veninde, så jeg var heldig at det kunne købes tilbage smiley


  • #12   31. mar 2018 Jeg tror at nogen knytter sig til “ting” fordi minderne er stærkest, når de ser. Andre husker ved dufte eller bare i tankerne, der er vi alle forskellige smiley

    Du skal selv bestemme, men der er nogle ting du skal tænke på smiley Værdien falder med alderen, så du vil få mindre for det senere (sandsynligvis).

    Og så skal du finde ud af med dig selv om du har brug for tingene til at mindes, det er forskelligt fra person til person, men prøv at spørge dig selv om det er “sorgen” over hesten, der rammer eller det virkelig er tingene der betyder noget. Svært at forklare smiley

    Jeg sidder selv lige nu og sorterer, min hest blev aflivet for tjaa 2 år siden og alt mit udstyr til ham, har været gemt væk fordi jeg ikke kunne holde til at se på det. Og jo jeg TUDER helt vildt, mens jeg sorterer og ja jeg overvældes af minder, når jeg pudser hans trenser, kigger på grimerne (yndlingsgrimen, der bærer præg af hans grime-lege) osv osv. Det har været hårdt, men også rensende.

    For ja jeg har personligt valgt at alt skal væk, jeg har smidt det på Dba til meget små priser, og det ser ud til at det forsvinder, (det der ikke sælges i denne omgang, donerer jeg til nogle af de steder jeg fik inspiration til i en af mine tråde) men jeg har heller ikke lyst til at gemme, for dels fylder det og dels så hænger det bare, og det synes jeg også er synd. Så hellere det kommer ud og bliver brugt smiley


  • #13   31. mar 2018 Jeg har også gemt flere ting fx fra perla har jeg hendes hovdetøj. Og selv om det passer sigga kan jeg bare ikke give hende det på. Jeg har gemt det, for hvis nu der kom en dag hvor hun blev min igen. Det gør der nok ikke, men drømmen er der. Savner den hyp. Men ellers har sigga fået hendes ting, har gemt nogle ting fra Ida og mirabel også, to af mine tidligere heste. Men dem har Pippa fået nu, og nyder og se det få nyt liv nu efter 7-8 år

  • #15   1. apr 2018 Mine minder er ikke bundet i udstyret, men i rosetter, billeder osv..

    Så det jeg ikke bruger bliver solgt..


Kommentér på:
Sælge udstyr man har mange minder med

Annonce