173 visninger
|
Oprettet:
salg af pony? {{forumTopicSubject}}
Selv om der er et helt år til stella skal sælges, kan jeg ikke lade hver med at tænke på om jeg overhovedet kan sælge hende?
Hvad ville I gøre?
Jeg vil nemlig gerne op og starte hest, men har ikke råd til to, og pga af den f.cking aldergrænse på 16år må man jo ikke starte på sin pony mere..
Vil helt vildt gerne have hest og komme videre, men at sælge min første pony... det synes jeg altså er drøn svært, nogle der har prøvet det?
mar 2004
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.977
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.190
Men bliver nød til at sælge hende, hvis jeg vil ha hest, og det vil jeg jo på sin vis gerne
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.190
ja, men det tror jeg ikke hun vil kunne klare sig imod, og jeg bliver også større og langbenet a h til!
Vil egentlig på en måde sælge hende, synes bare det bliver svært at se andre ride hende og især den dag hun kører væk...
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 15
Hvid du er itvivl om, om du får tid til hende er det bedst at sælge hende til en ny sød pige! Nogengange skal man tænke på hesten...
Det er altid svært at sælge en ven man holder af, men beslutningen er jo i sidste ende op te dig! Gør hvad der er bedst for din hest - for du skal nok komme dig over salget!
//Mette
salg af pony?