{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

salg af pony? {{forumTopicSubject}}

Selv om der er et helt år til stella skal sælges, kan jeg ikke lade hver med at tænke på om jeg overhovedet kan sælge hende?
Hvad ville I gøre?
Jeg vil nemlig gerne op og starte hest, men har ikke råd til to, og pga af den f.cking aldergrænse på 16år må man jo ikke starte på sin pony mere.. smiley
Vil helt vildt gerne have hest og komme videre, men at sælge min første pony... det synes jeg altså er drøn svært, nogle der har prøvet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af pony?
  • #1   20. okt 2004 nej har det har jeg ikke... det er altid svært...

• #2   20. okt 2004 synes den er totalt åndsvagt og svært, ved godt der er et helt år til og skal bare nyde tiden, men alligevel strejfer den tanke mig stort set hver dag om jeg overhovedet kan nænne at sælge hende.
    Men bliver nød til at sælge hende, hvis jeg vil ha hest, og det vil jeg jo på sin vis gerne

• #3   20. okt 2004 hej
    ja, men det tror jeg ikke hun vil kunne klare sig imod, og jeg bliver også større og langbenet a h til!
    Vil egentlig på en måde sælge hende, synes bare det bliver svært at se andre ride hende og især den dag hun kører væk...

• #4   20. okt 2004 sys du skulle sælge hende ..
    Hvid du er itvivl om, om du får tid til hende er det bedst at sælge hende til en ny sød pige! Nogengange skal man tænke på hesten...

Det er altid svært at sælge en ven man holder af, men beslutningen er jo i sidste ende op te dig! Gør hvad der er bedst for din hest - for du skal nok komme dig over salget!

//Mette

Kommentér på:
salg af pony?

Annonce