{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve-tema
  • #1   26. apr 2018 jeg køre også nogle farve temaer smiley har også brunt med klokker, gamacher (og bandager) underlag, hut, ridebukser og vest XD

profilbillede
  • #2   26. apr 2018 Uha, sådan havde jeg det også altid med min gamle hest smiley Han var så smuk og mørkebrun, så han var simpelthen så lækker i farver af forskellig slags.

Min nye er broget, så vi holder os 9/10 tilfælde til hvidt. Det pynter og skaber lidt ro på hans farverige body smiley smiley

profilbillede
  • #3   26. apr 2018 Hov argh, ikke helt. Julemåneden er selvfølgelig i juleudstyr smiley Lige dén måned, må man godt have det lidt ekstra sjovt og hyggeligt til træning smiley

Hvor er din ellers fin i orange smiley Lækker farve

profilbillede
  • #4   26. apr 2018 ja, her har vi blåt tema og det er både hopper og vallak. stigebøjler,underlag, trense, grime, rebgrime, longetov, bandagere, ridebukser, trøjer samt ikke at glemme jakker og sågar sokker. smiley

• #5   26. apr 2018 Her kører vi i mørkeblå som grundfarve, og så turkis og lyseblåt + kongeblå (Rocky) som sekundære smiley
    Mørkrblå/Lyseblå

Mvh TT

profilbillede
  • #6   26. apr 2018 Mørkeblå/Turkis

Mvh TT

profilbillede
  • #7   26. apr 2018 Ren Mørkeblå

Mvh TT

profilbillede
  • #8   26. apr 2018 Og til sidst Kongeblå smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #9   26. apr 2018 vores farver er Brun, guld og mørkegrøn smiley

profilbillede
  • #10   26. apr 2018 Jeg gør ikke, men min datter vil gerne smiley pt har hun fået mig overtalt til at købe et par blå/turkis stigbøjler smiley :D og hun sukker efter et hovedtøj hun har set hos zinck design, tror jeg det hedder, som også er blåt/turkis i undertoner... så fordi vi deler hest kan jeg godt se hvor det bærer hen smiley

Hvor er jeres fine med farvekoordination, som islænder og primært skovtursrytter, er det dog begrænset, hvor meget udstyr vi køber, men jeg skal have skaffet hende et turkis underlag smiley

• #11   26. apr 2018 Jeg kørte lyseblå og brun på min gamle dame smiley
    Eller jeg prøvede. Indtil jeg kom til at købe et par lyserøde klokker, for så gik det altså helt galt xD

• #12   26. apr 2018 jeg køre med farven lyserød til min pony sidst jeg talte for måske hmm 5 år siden der havde jeg 63 lyserøde ting til hende og samlingen er kun vokset siden

• #13   26. apr 2018 Man kan nu få masser af udstyr til islænder i farver og med bling-bling - bare tag ud til et større stævne med boder, så skal du se løjer smiley

Jeg har ikke selv hest længere, men jeg er til de traditionelle farver - mørkegrøn, mørkeblå, sort og brun. Nu har jeg så også altid haft haflinger, og de er jo ret farverige i sig selv smiley Har aldrig haft farvesæt, men de neutrale farver kan jo også fint kombineres. Det er lidt sværere med fx orange, turkis og pink smiley

• #14   26. apr 2018 Vi kører vist i sæt.
    Har lidt OCD med de farver smiley Vores (min) ynglings farve er nok navy - både til min dreng og mit ridetøj. Ellers har vi brun eller grå.

profilbillede
  • #15   26. apr 2018 Gingerella det var netop det vi var smiley pyyyh det satte tanker igang, men jeg mente mere at hut, bandager, klokker, tæpper, dækner osv ikke er noget vi har eller får smiley

Og så mener moderen måske at bling i stor stil er lidt overdrevet til skoven smiley :D men den unge dame tjener lidt penge selv og jeg kan godt høre hvad hun sparer op til smiley

• #16   26. apr 2018 Karen - Nejda smiley man skal se godt ud i skoven også smiley så intet er overdrevet (næsten) smiley

Mvh TT

• #17   27. apr 2018 Jeg kører også i sæt. smiley

Jeg har et sæt i Flame til Hope. Det var det allerførste udstyr jeg selv købte til hende og det står mit hjerte meget kært smiley Desværre er gamacherne lidt slidte, men ikke noget jeg ikke kan overleve med. ELSKER den farve til hende - min mor har lavet en hut til hende i samme farve også. smiley Da jeg desværre ikke kunne fremskaffe den originale hut - men min mor lovede at lave en. Jeg elsker den, og den er totalt unik med sten osv på også.
    Derudover har jeg en orange trøje jeg bruger specielt med det sæt - det skal jo matche. smiley

Har også købt en orange grime til hende - den er dog ikke kommet i brug endnu.

Ignorer venligst hvordan sadlen ligger osv - det er et ældre billede. Det er fra sidste gang vi red med sadel, i sommeren 2016. Men det er et af de få billeder med alt mit orange udstyr smiley

profilbillede
  • #18   27. apr 2018 Sidenhen her jeg også startet på et nyt sæt - i anledning af at jeg bliver student.
    Jeg var bange for at det flame ville blive for skrigende til når jeg bliver student om 2 måneder- så da jeg var til Herning så var det med den tanke at hvis jeg nu fandt en pæn farve så gik det nok...

Tjaeh. Liva købte lige et bordeaux underlag med dertilhørende RBH bandager med sten på. Så matcher det nemlig min hue smiley Underlaget har jeg dertil også fået broderet "Hope" på - selvfølgelig i hvid!
    Underlag og bandager er IKKE samme mærke, men det er mig ligemeget. Specielt fordi jeg har haft problemer med at mit flame underlag er gledet rundt under sadlen, så det kan jeg få testet nu om det er RBH eller hva smiley

Det eneste jeg mangler til det sæt er den hvide kjole jeg skal ha bestilt hjem - den skal jeg så sidde herhjemme og lave bordeaux detaljer på så det matcher udstyret smiley

Årh hvor jeg glæder mig. Til den tid, har jeg nemlig også haft Hope i 3 år, så at jeg får en fotograf ud og tage billeder er min egen lille præmie for at jeg ikke har givet op, på noget smiley

profilbillede
  • #19   27. apr 2018 Så fin tanke - hope smiley det skal nok blive nogle uforglemmelige billeder smiley

• #20   27. apr 2018 Sådan noget med farvetema tog mig ret lang tid for alvor at få startet på, i hvert fald i forhold til sæt. Med farve begyndte jeg allerede i 2010 da jeg fik part på Zache. Jeg synes han var så fin i mørkeblå og ja generelt alle nuancer af blå. Så jeg har længe samlet på blå af alt muligt, men jeg har også købt andet hvis det nu lige var den farve der var tilgængelig, så jeg har ikke været så strikt med det. Nu samler jeg efterhånden mere på sæt af forskellige farver, jeg har f.eks. for nyligt købt gult tov og rebgrime til Zache og når jeg får den rebgrime til Dolly som jeg vandt af playlovelearn så skal den være gul med regnbuefarvet flet på næsestykket. Så er jeg lidt tættere på endda at få ponyerne til at matche hinanden og ikke bare at en ponys udstyr matcher smiley

profilbillede
  • #21   27. apr 2018 Jeg køre ik decideret farvetema som så mange af jer gør. Jeg har aldrig haft tålmodighed at til at pakke hesten ind bandager hut osv og ved ik rigtig hvad jeg skulle bruge det til smiley men har altid synes at det jo vildt flot til heste og nyder et pyntet juletræ som jeg kalder det smiley - det er positivt ment smiley
    Nu jeg blevet islænder rytter og der bruger man generelt ik huts, bandager osv til sine heste men synes jo ik man skal være kedelig af den grund. Jeg har haft mit mintgrønne underlag liggende i mange år og aldrig været brugt men nu det kommet i brug og min hest kan bærer alle farver lige fra hidsige til støvede farver, så nu er underlaget kommet i brug smiley

profilbillede
  • #22   30. apr 2018 Zarina hade rød det tog ret lang tid at finde alt det jeg ville have..
    Forsøger at holde Blå til Harry... Det var letter at samle
    VH Annette

profilbillede
  • #23   30. apr 2018 Jeg har petroliums farvet til min pony smiley
    Underlag fra flere forskellige, trense med petroliums-blå foring og tøjler der passer til, ridebukser, slips, t-shirt, trøje, bandager, gemacher, grime og trækketov smiley
    Så der er vist alt man kan ønske sig der smiley

• #24   1. maj 2018 Vi har et rødt sæt til spring mv, som vi har brugt en del år. Men er pt gået over til et grønt/brun sæt. Og da min fødselsdag (og forhåbenligt også dimmension fra uddannelse) nærmer sig, ønsker jeg mig et gråt og et bordeaux sæt til dressur, da vi aldrig rigtig har haft farvetema der smiley

profilbillede
  • #25   1. maj 2018 Her kan man ane der grønne/brune sæt. Underlag er grønt, fortøj er grønt/brunt og gamacher er brune. Jeg har til dagligt brune ridebukser, men vi mangler lige den grønne hut smiley

profilbillede
  • #27   2. maj 2018 Det har jeg opgivet! Egentlig mest fordi jeg så sjældent bruger ret meget andet end en grime, en sadel og et tov.. Men grøn klæder min røde hest, og brunt læder klæder hende også bedst, så det har jeg cirka holdt mig til smiley

Kommentér på:
Farve-tema

Annonce