{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Hjælp!! (gode råd ang. ridning) {{forumTopicSubject}}

Hej. idag skulle jeg ud på en tur med kissproof :)... jeg red ind i skoven fint fint. men så kom vi hen til en fold der synes hun altså ikk hun vil mere (bare hjem til resten af flokken) så jeg prøved at sparke til hende men nej virker ikke så kan jeg huske at majbritt carter sagde at jeg bare skulle dreje hende rundt så hun ikk får lov til at stå stille det gik og lidt tid og kom små skridt frem. men så satte jeg mig op igen og nææ nej hun dreje bare hoved istedet for kroppen. og mit tempramant stiger! men prøver at bevare roen.. så prøver jeg at ride den vej hun går med til (vinder aldrig den anden) men når jeg prøver dreje hende NEJ går ikke . gider hun ikke :(..

men det ener med jeg tager hende i grimen (nu vil jeg ikk rykke i hende mere) og vi går op samme sted (der skal overtale ved at tage i grimen og så går det fint smiley hun græsser lidt og Puuha mir blodtryyk faaalder helt ned..

Men har i så gode råd til hav jeg kan gøre for hun ikk skal bestemme??

men generelt idag var en lort dag da jeg var færdig med hende så næste pony fint smiley og næste fint. men så den ældste TROR I LIGE HUN GAD MED??? NEEEj jeg prøved at dreje hende og tage en anden pony med og lade som om jeg havde noget og vendte ryggen til og tog lidt i tovet. men nej :(... jeg var ved at ekslodere så jeg lod hende gå og måtte henet tingen til at rense øjne med :(.. ved godt jeg ikk måte give op men hun bliver mere og mere stæfig (min søster plejer at klare hende til daglig)

Jere dag?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!! (gode råd ang. ridning)
Kommentér på:
Hjælp!! (gode råd ang. ridning)

Annonce