{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

ØV ØV ØV ØV-- er så ulykkelig :( {{forumTopicSubject}}

Er bare så trist.. kommer måske ikke til at ride stævner mere.. Alexandra kan ikke have bid i munden. Vi opdagede det her i dag, da min underviser red hende. Her de sodste par uger har jeg ikke kunne ride et program på hende uden at hun bliver skruohamrende tosset.

Lige så snart man forlanger det mindste af hende, stikker hun næsen i vejret, og man kan slet ikke ride hende frem eller tilbage. Og så låser hun fuldstændig i munden. Man bliver nødt til rive hovedet på plads, før hun vil noget som helst. Kan ikke holde det ud. Så prøvede vi et Hachamore (staves) og så kin hun bare lige så fint og stak næsen derud hvor den skulle vær, og hun skummede, selvom der ikke var noget i munden på hende. Hun NØD det virkelig.

På Fredag skal jeg så prøve at stangbid, for at se om hun vil gå med det. men er bare så træt af det. Og er så glad for hende, så vil bare ikke af med hende. Men hvis jeg vil ride stævner og dressur igen skal jeg enten lave et føl på hende og så går det 4 år før jeg skal til at tænke på at ride igen, eller også skal jeg af med hende, og så skal jeg finde en ny. Er så ulykkelig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV ØV ØV ØV-- er så ulykkelig :(
Kommentér på:
ØV ØV ØV ØV-- er så ulykkelig :(

Annonce