{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STALDSKAB
  • #1   1. aug 2018 Jeg har desværre ingen gode tip/triks, men spændende post, så jeg følger med smiley

    Til gengæld har vi fået pyntet vores skab, så det passer til lillemanden. Der er dog absolut ikke plads til en sadel - man skal tænke sig godt om, når man bygger, så har man en bred hest, så fylder sadlerne sindssygt meget i bredden. Har man en sadel med en høj bagsvitsel, så fylder den vildt meget i højden. (Fandt vi ud af smiley )

    Det her har jeg fået af en veninde, det havde de selv bygget. Så har vi bare malet og pyntet. Der er hjul under - enormt smart, hvis du skal have det med i trailer/andet. Tror det er nogle helt almindelige tynde træplader, de har fikset sammen smiley


    profilbillede
  • #2   1. aug 2018 Følger lige med da vi også skal bygge smiley

  • #3   2. aug 2018 Nu roder det ret meget, da der ingen kroge er oppe. Jeg fik min kammerat som er tømrer til at bygge det. Det er bygget med tykke spånplader, så det er ret holdbart.

    Han har skåret ind i hylderne der hvor piskeholderen er, så jeg kan have lange dressurpiske hængende. Der er ben foran, men hjul på “bagsiden” så man kan vippe skabet og køre med det.

    Målene er 170 højde, 75 bredde, 75 dybde.


    profilbillede
Kommentér på:
STALDSKAB

Annonce