{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Catago FIR-Tech? {{forumTopicSubject}}

Nogen, der har erfaringer med Catago FIR-tech?

Er det godt/skidt? Hvordan ift. Back on Track? smiley De er jo noget billigere, men har det lidt af samme funktion? smiley Det beskrives jo i hvert fald sådan på nettet... smiley

Jeg overvejer lidt at købe et af deres underlag og evt. lændedækkenet her til vinter, de ser rigtig lækre ud... men hvordan virker selve funktionen i dem? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Catago FIR-Tech?
  • #1   17. aug 2018
    Samme funktion. Ligesom Horseguard også har nogle produkter med samme funktion og Fedimax, der også er billigere.


  • #2   18. aug 2018 Det virker rigtig fint som Back on Track gør, faktisk skulle der vidst være mere af det der halløj i det fra Catago ift. det fra Back on Track smiley

  • #3   18. aug 2018 Jeg har bedre erfaring med Catago Fir Tech, end BOT. Syntes Catago gør min hest mere smidig, og pasformen er langt bedre på feks. underlag! Mit underlag jeg har brugt en 20 gange nu, er ikke blevet blød eller faldet sammen, som BOT's gjorde.

  • #4   18. aug 2018 Tak for svar smiley

    Jeg ved godt, at funktionen burde være det samme - men var interesseret i at få erfaringer fra personer, der rent faktisk har / har prøvet produkterne og heraf høre, om de nu også ser ud til at virke smiley

    Jamen det lyder så godt! Fedt! Pasformen ser også bare lækker ud. Jeg har netop bestilt det, så håber jeg, min hest bliver glad for det smiley


  • #5   19. aug 2018 Min hest har ik prøvet BOT men har brugt catago fir-tech i foråret da hun blev skadet på senen i forbenet.
    Jeg kan sige 110% at skidtet virker. Hun fik dem på og gik med dem 24/7 i 2 måneder, dog med pauser når jeg dagligt var hos hende og satte dem på inden jeg kørte hjem. Jeg prøvede et par gange i ophealing facen af senen og se om hun kunne gå uden dem men det resultateret i at hævelser og varme kom omkring senen. Så satte jeg dem på igen og i løbet af en time så fortog hævelsen igen og hun så normal ud omkring senen. Jeg er positivt overrasket over keramiske produkter smiley foruden fik hun også tilskud for ophealing af senen i håb at senen ik skulle danne for meget arvæv og blev hun smurt dagligt i og omkring senen med voltaren gel og cool gel efter gåtur. Er sikker på alle tre ting har gjort at min hest er rengående siden skaden smiley


Kommentér på:
Catago FIR-Tech?

Annonce