{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wrap holdbarhed nu
  • #2   25. aug 2018 Jeg plejer normalt med at vente med at bruge wrap ti hen i okt/nov, når dagstemperaturer ligger på 5-8 grader.
    Jeg har to heste og åbner hele ballen, men ryster ikke op i den, men skiller bare lagene. Og så kan de til mine to heste holde ca 10-14 dage. De står skyggefuldt i en kølig stald.

Mvh Charlotte

• #3   25. aug 2018
    Det kommer an på hvor meget man bruger.

Hvis jeg ene skal bruge en balle og bruge 10-15 kg om dagen skal vi ned på de 5 grader før den kan holde for mig. Er man flere der bruger af den, så duer det når vi kommer ned på under 10-15 grader afhængig af hvor mange og hvor meget man tager.

Er det små baller, er det noget andet.

• #4   26. aug 2018 Jeg åbnede en minibig for 20 dage siden Ca. Den brandt sammen efter en uge + til trods for at jeg havde skilt den og lagt den ud i plader med luft imellem og under.. smiley det lå ude.
    Jeg smed det så ud, åbnede så en ny inde i laden hvor jeg ristede det ud osv. Det har blevet koldere, og jeg bruger det sidste op i morgen. Det har kunne holde sig smiley men bestemt ikke hvis jeg ikke havde skygge og samme areal at sprede det ud på..

Mvh TT

• #5   26. aug 2018 Vi bruger de små wrapballer på 30 kg. Normalt har fire heste spist en om dagen, men efter græsset kom igen, er de to dage om at spise næsten op. Vi gjorde først det at give dem en halv, hvilket resulterede i at den anden halvdel blev muggen i løbet af en dag da den stadig lå i indpakningen (øv øv). Men den lå også lige i solen (dumt tænkt af os). Så nu får de bare den hele ud i deres overdækkede wrapskur og der holder den fint.

Kommentér på:
wrap holdbarhed nu

Annonce