{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

dagens bedste køb {{forumTopicSubject}}

jeg ELSKER genbrugscenter.

i dag var jeg så en tur i Odense/højby, og skulle da også lige besøge to butikker.
I den ene fandt jeg faktisk 3 par ridebukser. 2 par var Cavallo Ciora GRIP . faktisk stort set ikke slidt. tog den ene par med hjem -ejer ikke nogen ridebukser efter jeg tabte mig 45 kg

så nu er jeg den stolte ejer af et par Cavallo Ciora GRIP til den nette sum af 35 kr....

har I fundet nogle gode køb i dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dagens bedste køb
  • #1   31. aug 2018 Nej det har jeg ikke, men jeg har været stresset over at min SU først kom ind her til aften og så har de ikke givet mig det rigtige beløb fordi de har lavet en fejlberegning. Så det er bare streeeeeeess.
    Men jeg har gjort et salg i dag. smiley Jeg har solgt mine gamle ridestøvler til lidt mindre end jeg havde håbet men det var stadig SÅ rart at få dem solgt da jeg alligevel ikke kunne passe dem længere og de bare har stået længere smiley

    Dine køb lyder skidelækre! Dejligt med lidt billig luksus! smiley


  • #2   31. aug 2018 Det er godt nok billigt! hvor var du så heldig at finde dem? smiley

    Jeg købte mig 2 hvide tusser i dag.. de var ikke på tilbud, men jeg har virkelig manglet dem, så i dag tog jeg mig sammen smiley


  • #3   31. aug 2018 mine penge gik heldigvis ind til tiden.
    men der har været rigtig mange som har måtte undvære penge det meste af dagen.læste også at der var nogen som må vente til på mandag...

    jeg er glad for mit køb. de sidse ridebukser jeg købte har holdt i vel 10 år. Bruger dem ikke meget. men har planlagt at jeg vil begynde at ride lidt igen. så bukser skulle jeg finde. men dem jeg købte i dag er da bare rigtig lækker. købte dem i sort. der hang også et par i hvid - men hvid og mig.... vi bliver aldrig gode venner.
    men tænk at genbrugsbutikken ikke ved hvad ridebukser koster..

    sagde det da også til dem - da jeg havde betalt.

    var dog lidt i tvivl med det der grib, men er blevet glædelig overrasket. for de er nu rigtig gode at have på


  • #4   31. aug 2018 jeg ved faktisk ikke hvad butikken hedder. Men den ligger ved fakta i højby (odense s).

  • #5   31. aug 2018 Var der mere ridetøj i den butik? smiley
    For så må jeg da lige på tur en af dagene smiley


  • #6   31. aug 2018 der var to par ridebukser - 1 par blå og et par hvide magen til dem jeg købte

  • #7   31. aug 2018 Tak! For det var da virkelig et lækkert kup du fik dig gjort smiley

  • #8   31. aug 2018 ihh jeg får helt lyst til at tage ned i en genbrugsbutik bare for at se om jeg kan støvsuge noget godt og brugbart op smiley det er så hyggeligt at gå og tuller rundt i sådan en smiley
    desværre har jeg bare ikke fået SU endnu smiley jeg er nok en af de uheldige der må vente til mandag smiley


  • #9   1. sep 2018 øv øv det er træls med de banker

  • #10   1. sep 2018 Ja det er det Anja smiley

Kommentér på:
dagens bedste køb

Annonce