{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiet søger heste
  • #1   13. sep 2018 nææ men viste godt at de plejede at søge efter heste. læste nemlig en artikel fra sidste gang de havde det ridende politi.
    men syntes at det er en god ting
    men mine heste bliver dog hos mig smiley


  • #2   13. sep 2018 Selv at avle ville da være noget af en dyr og usikker måde at få heste på smiley
    En voksen hest egnethed er trods alt noget nemmere at vurdere.


  • #3   13. sep 2018 Det giver rigtig god mening at de søger hestene.
    For det første er det dyrt selv at avle og skulle fodre på dem osv til de så kan tilrides. Derefter skal de bruge meget tid på at lære dem basis-ting som at få sadel på osv.
    Desuden kan du ikke helt vide hvordan en est vokser op og bliver. Der ved du mere om hvad du køber hvis du ved hvad du skal kigge efter.
    Så for mig giver det rigtig god mening smiley


  • #4   14. sep 2018 Fedt - jeg mener ikke de i dk har avlet selv - men derimod USA avler selv

  • #5   14. sep 2018 Jeg har før været med til at fremvise heste for politiet.. Det er en helt oplevelse at se sådan en fremvisning smiley

  • #9   15. sep 2018 De skifter lidt fra gang til gang, så kan ikke kan træne frem mod de kommer..
    Men har været med 3 gange til at fremvise heste..

    Alt foregik med politiets egne ryttere på hesten.
    Så gik der en bag hesten med en form for 'skørt' lavet af tomme dåser i snore, som raslede når de gik fremad.. Og de gik både foran, bagved og ved siden af.
    En anden ting var et stort fodboldflag, der blev svunget omkring hesten, også foran, bagved og på siderne. Begge ting skulle hesten skridte fremad.

    At få åbnet en paraply foran, ved siden af og bagved.

    Gå over plastik, megafonlyde, løbende mennesker m.m.

    Det hele gik ikke ud på, at hesten ikke måtte reagere, men de betragtede hestens reaktioner, for at se hvordan den reagerede og hvor hurtigt den faldt til ro.. smiley


  • Elisabeth H
    Elisabeth H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 4 Svar: 29
    #11   21. sep 2018 Selvfølgelig køber politiet heste som alle os andre. En i vores tidligere klub solgte en dejlig, nervefast og stabil stor hest til politiet. Det ridende politi er meget synligt, og jeg forstår ikke at man har lukket det ned. Garder Husarerne har gjort det samme. Hvis man tænker sig om kan men godt se fornuften i det. Det er for dyrt og tager for lang tid, fra føl til brugbar hest, til selv at avle dem. Forskellen er meget lille her. Rytteren betaler bare ikke selv for hesten, men passer og rider den. Vi betaler over skatten. Jeg gør det gerne, for jeg synes de hører til i vores dagligdag. Det er et flot syn når de rider rundt i byen.

Kommentér på:
politiet søger heste

Annonce