{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

løsdrift spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej.
Står og skal muligvis have flyttet min hest i løsdrift pr. 1 november. Er der nogen specielle ting man skal være obs på? Hun har tidligere stået i løsdrift for 6 år siden og har ellers kun nogen år været på døgn fold, dog ikke de sidste par år.
Regner med at hun skal klippes når hun rykkes, men skal jeg beregne flere gram når hun går ude 24/7 og ikke kun fra 6-16? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løsdrift spørgsmål
  • #1   15. sep 2018 Jeg ville gøre som jeg plejer, men holde et ekstra øje på om hun bliver kold, det er selvfølgelig natten der er værst, så tag ud en tidlig kold morgen og mærk efter om hun bliver kold.

  • #2   15. sep 2018 Det er lidt svært spørgsmål at svare på, fordi det jo kommer an på om hun er en hest, som ikke bevæger sig så meget, eller vandre meget. Om hvor hurtigt og nemt hun kommer ind i sin nye flok. Om hun får adgang til ad lib grovfoder og enten kan klare sig på det, eller måske tager på eller taber sig.

    Lige umiddelbart melder vejrudsigten godt vejr i næste ugevis måske 2 uger frem med dejligt sensommer vejr, og så var det måske en ide at vente med klipning og dækken?

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
løsdrift spørgsmål

Annonce