{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager erfaring? :)
  • #1   20. sep 2018 Kan desværre ikke anbefale nogle der over.. Men sadelmager er et must når man skal have en sadel til hestene. Uden sadelmager kan man nemt komme til at skade hesten og ødelægge dens glæde omkring træningen. Så altid sadelmager! smiley

    Mvh TT


  • #3   20. sep 2018 For guds skyld alle andre end Brodi smiley

  • #4   21. sep 2018 Sadler er en kæmpe jungle. Jeg vil ikke anbefale nogen, men du skal være opmærksom på deres arbejde OG ride i sadlen! Desuden kan der forekomme ventetid på sin nye sadel, hvor jeg vil anbefale en sadelmager, som kan lave sadlen på stedet smiley

    Rigtig mange tror man bare lige tilpasser en sadel fra jorden af, men hvis du skal have det bedste resultat, er man nødt til at komme op og ride smiley


  • #5   21. sep 2018 Kan ikke anbefale Ingdams.

    Kronborg's sadelmageri ved Christina kan jeg derimod anbefale. Hun holder til i Højbjerg. Man kan enten tage hesten med ud til hende, eller hun kan komme ud til dig. smiley


  • #6   21. sep 2018 Hende med koen må jeg få at vide hvorfor ikke ingdams? Jeg bruger dem ikke jeg er bare nysgerrig smiley

  • #7   21. sep 2018 Julie: Kender flere der har fået en sadel sendt tilbage, som ikke passede alligevel, så den skulle sendes retur en gang mere.. Personligt ønsker jeg, at sadelmageren er tilstede når sadlen bliver prøvet på igen efter den er rettet til.

    Personligt har jeg ihærdigt forsøgt at komme i kontakt med dem, fordi jeg skulle have ny sadel til min hest.
    Fik fat på dem over mail, mobil OG til hingstekåring i Herning, hvor de alle gange sagde, at de ville vende tilbage.. Fik dog aldrig svar tilbage, så droppede at bruge dem.

    Her 6 mdr efter skriver en af dem der arbejder hos Ingdams, om jeg stadig var interesseret i den sadel vi snakkede om, en Passier GG. Øhh, nej tak.. Det er lidt sent at spørge om det, når jeg skulle bruge en sadel da jeg kontaktede dem tilbage i start marts.


  • #8   21. sep 2018 den jeg bruger er også tilstede og prøver og mærker med/uden rytter i bevægelse og stilstand selv efter ''bare'' en omstopning så jeg kan godt følge dig jeg skifter heller ikke når jeg er så tilfreds som jeg er jeg ville da ikke bruge nogen der ikke sikre sig den passer efter omstopning??? smiley

  • #10   21. sep 2018 Rosa - Jeg har på fornemmelsen af (uden at have andet at have det i end fra brugerne her inde(sammenligning af emner vedr. Sadelmager igennem mange år så ser jeg en tendens), så vel vidende om at jeg kan tage grueligt fejl) at de interesserer sig for de kunder der virkelig går op i sporten og/eller har penge.. De der ikke opfylder dette bliver sekundære da de har så mange kunder at de måske mener at de kan tillade sig at vælge hvem de vil ekspedere..
    Men igen.. Det kan være det er mig der tager fejl..

    Mvh TT


  • #11   21. sep 2018 https://www.heste-nettet.dk/forum/6/114678/114678 ikke for at være en lyseslukker for nogen heller ikke dig rosa da vi er rigtig gode venner privat synes jeg da det er en smule skræmmende trods 8 år siden at to sadelmager i debat med ingdams må rette oplysninger ingdams kommer med har ingen erfaring med de to andre sadelmager selv i tråden jeg er dog bekendt men en af mine aller tætteste veninder i nok omkring 2012-3 fik speciel syet sadel af brian som var og er den lækreste sadel til dato og ingen problemer gav hesten what so ever smiley ligger kun indlægget ind fordi jeg selv lige har læst det og måske havde nogen med en lige så nysgerrig næse som min lyst til at læse lidt i fortiden BEMÆRK! jeg udelukker ikke det er blevet bedre/værre eller noget blot videre formidler et indlæg jeg selv fand interessant at læse:-)

Kommentér på:
Sadelmager erfaring? :)

Annonce