{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Hvordan overtaler jeg forældre til at få part {{forumTopicSubject}}

Hej igen, nu står jeg i dette dilemma at jeg gerne vil have part har redet i ca. 2 år, og rider tit alene på den klub jeg går på. Har spurgt mine forældre men fik ikke noget svar, jeg er altid lidt nervøs når jeg skal spøgre mine forældre om noget smiley så har i et godt råd til at få overalt forældre til part smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan overtaler jeg forældre til at få part
  • #1   5. jan 2019 Sæt dig ned og snak med dem og sørg for at de lytter.
    Hvis det er et nej, kan det nemt være økonomien der ikke er til det, og det kan de ikke gøre for. smiley


  • Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 5 Emner: 12 Svar: 60
    #2   5. jan 2019 måske kunne det hjælpe at starte på en rideskole først. er der undervisning på klubben? måske skal dine forældre være sikre på at du er god nok, og ka tage ansvar smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   5. jan 2019 Du kan snakke med dem, om at du godt kunne tænke dig en part.

    Men du kan ikke tvivnge dine forældre.


  • #4   5. jan 2019 tænker at du nok bør vente til at du selv kan hjælpe med at betale


  • #5   6. jan 2019 Tag det stille og rolig, og snak med dine forældre om hvilke fordele, der er i at have en part.
    Det er billigere end ens egen hest, man får mere ansvar, man lærer mere om pasning, pleje osv. end ved at gå på elevskole osv. osv..

    Nu ved jeg ikke hvad en part normalt cirka koster i dit område, men nogen steder kan man jo få en gratis eller i hvert fald billig part, ved fx. også at hjælpe med udmugning, eller andet staldarbejde osv. smiley
    Det kan ligefrem være at dine forældre kan spare lidt penge på, at du får en part, fremfor at betale for almindelig undervisning på rideskolen, eller får mere for pengene i og med, at du nok ville komme til at ride flere dage i ugen end du gør nu.


  • #6   6. jan 2019 Tænker du evt kan vise en part annonce, så kan de også se pris. Ridning er en dyr sport, så det kan være at dine forældre synes det er for dyrt smiley

  • #7   12. jan 2019 Ida L: jeg rider allerede På rideskole 2 gange om ugen, og rider hver dag på kluben smiley

  • Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 5 Emner: 12 Svar: 60
    #8   12. jan 2019 Okay får du undervisning på klubben?

  • #9   12. jan 2019 Hej Lærke smiley
    Hvorfor bliver du nervøs når du skal spørge dine forældre om noget?
    Hvis dine forældre ikke har redet eller været vild med heste, er det ikke sikkert de helt kan forstå hvad der banker i et lille hestepigehjerte. Det er ofte en passion, nærmest uundgåeligt at ønske sig mere og mere hest smiley
    Har du nogle søskende eller måske bedsteforældre som du kan tale med først, som kan hjælpe dig i gang med at tale med dine forældre?
    Umiddelbart lyder det jo ikke til at dine forældre synes at din hesteinteresse er fjollet eller lign for hvis du må gå på rideskole to gange om ugen og ride i rideklub hver dag, så er jeg sikker på de har en god fornemmelse for at du er rigtig glad for din interesse.
    Rigtig god vind med det smiley


  • #10   12. jan 2019 Ida L ja nogen gange??

  • Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 5 Emner: 12 Svar: 60
    #11   13. jan 2019 ok godt, det er bare fordi jeg selv har gået på en klub med heste, hvor en tidligere veninde troede at hun var verdens bedste rytter, kunne få part på en hest der krævede erfarne ryttere osv, pga at hun red en gammel islænder der ikke kunne noget. hun kunne så heller ikke rigtig noget og havde aldrig gået til ridning eller fået god undervisning af andre end en uerfaren rideskolepige smiley

Kommentér på:
Hvordan overtaler jeg forældre til at få part

Annonce