{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Pikeur stævne jakke. {{forumTopicSubject}}

Hej igen

Her for noget tid siden lagde jeg et andet emne om med hvad jeg kan få for en meget sparsomt brugt figur syet stævnejakke fra pikeur.

fandt modellen på nettet og kan se at selvom den er mindst 7-8 år gammel har den kostet over 1000 kr fra ny.

har set flere der sælger netop den til omkring 500.

Der var så en der sgade at fordi jeg havde skiftet knapperne ud med nogle andre faldt den i værdi.
MEN har fundet de originale knapper og de kan jo bare sys på igen?

hvis jeg sælger den med knapper som løse, kan jeg så forlange mere ?






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pikeur stævne jakke.
  • #1   7. jan 2019 Nej det vil jeg ikke mene du kan. der er forskel på om knapperne er syet på fra producent eller noget en eller andet har fumle syet.

  • #2   7. jan 2019 Ledende spørgsmål.

    Ville du betale for at selv skulle skifte knapper?

    Du kan måske få et par småmønter mere - hvis man køber noget og er villig til at reparere, så kan man bevæger sig ud på en del af markedet, hvor der er meget billigere ting..

    Der er to muligheder.
    Enten får du solgt til en pris, hvor køber og sælger er glade.
    Eller også får du ikke tingene solgt... Og så er det vel tekst, billeder, hvor du har lavet annoncen/forkert sted eller pris vs efterspørgsel, hvor prisen er for høj...


  • #3   7. jan 2019 Du kan da prøve at sælge jakken til den pris du ønsker, hvor knapperne følger med. Så det op til køber selv, om man vil sy dem på istedet. Hvis der slet ik kommer respons på et par måneder, så kan du så vurdere at prisen var for høj.
    Men måske du bliver budt en lidt lavere pris, som du kan gå med til, så du og køber bliver glade. Hvem ved... forsøg og se hvad der sker


  • #4   8. jan 2019 Kan du lægge et billede op af jakken?
    Jeg fandt på tilbud en af de nye modeller til omkring 1.000kr sidste år - så hvis du kan sælge en ældre model til 500kr tror jeg du skal være tilfreds smiley

    Mange vil efterhånden kun have de aller dyreste jakker som CT, Animo, Kingsland osv smiley


  • #5   8. jan 2019 Har ikke brug for at betale for at få noget syet.

    Og knapperne er syet på af en der til dagligt syr.

    Min mor syede knapper på den da jeg i sin tid skiftede knapperne.


  • #6   8. jan 2019 Mie
    Tror
    Ikke man kan ligge et billede op når man er på hestegalleri appen desværre smiley


Kommentér på:
Pikeur stævne jakke.

Annonce