{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

natur mysli fra hippolyt til en pony? {{forumTopicSubject}}

hej alle i Skønne heste mennesker.

Hvad er jeres erfaring med naturmusli fra hippolyt til en shetlænder?

Sagen er hun gerne må få lidt ekstra pga træning og hun har haft lidt problemer med fejl gæring som.har gjort hun har tabt sig lidt. hun er heldigvis ikke for tynd men hun må ikke blive tyndere. (Hun skal kåres i år)

men er det et produkt der feder mega meget eller det fint til en pony i træning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  natur mysli fra hippolyt til en pony?
  • #1   13. feb 2019 Hvis hun ikke har problemer med sukker og stivelse, så tror jeg godt hun kan få det, giv efter vejledning til let arbejde, men jeg ville nok prøve at ringe eller skrive til Hippolyt og spørge hvad de mener, de har trods alt mere styr på Det end vi andre smiley



  • #2   13. feb 2019 Min shetlænder fungerer fint på det, men han må ikke tage på, og derfor kan han godt gå på naturmuslien, fordi dosering for at være dækket med vit/min er så lille (han får 1 dl morgen og aften). Hvis din skal tage på, skal den nok have større mængde end bare at være dækket ind (men hvis der trænes med den, skal den selvfølgelig også have mere end bare minimum) og ellers vil jeg mene du skal du supplere med andet... smiley

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #3   14. feb 2019 Lige en side bemærkning så er Nordic Horse Gastric zero godt til fejl gæring og der er mange gode ting i og lav tildeling

  • #4   17. feb 2019 Hvis hun er for tynd og skal tage på, men ikke skal blive ved med, at tage på ville jeg også kigge på et andet foder.

    Når ponyen har taget det på den skal og du fortsætter med Natur Musli tror jeg den vil blive for tyk.

    Jeg ville også fodre med Gastric Zero (efter deres fodervejlending) og så supplerer op med LinOCrunch i 4 ugers tid til du kan se ponyen har taget det på den skal. Så stop med LinOcrunch igen og fortsætte med kun at give Gastric Zero.


Kommentér på:
natur mysli fra hippolyt til en pony?

Annonce