{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

HEST og RYTTER 2019 i Herning. Hvad skal du købe? {{forumTopicSubject}}

Så lyder starts skuddet snart til årets største hesteevent. smiley
Hvad skal du se og ikke mindst hvad skal du købe?

Jeg skal selv prøve at finde noget med magneter til min gamle stivbenede hoppe. Håber på nogle gode messetilbud da de jo er lidt dyre.
Gerne noget kosttilskud som biotin og hvidløg. Og måske er der andet der frister smiley smiley smiley

Jeg glæder mig til at være sammen med familie og måske møde gamle venner og ellers bare suge stemningen ind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HEST og RYTTER 2019 i Herning. Hvad skal du købe?
  • #1   6. mar 2019 Jeg håber på at finde et fantastisk tilbud på en Prestige RP gjord, samt et godt muskelopbyggende tilskud. Og så tænker jeg at jeg vil få svært ved at ikke købe et underlag smiley
    Også skal jeg rundt og hilse på bekendte smiley

    Mvh TT


  • #2   6. mar 2019 Vi skal kigge efter udstyr til vores kommende hest også skal datteren have lidt forskelligt, nu hun starter med ridning på mandag


  • #3   6. mar 2019 Kandar og nye dressur gamacher.. måske en ny dressurgjord smiley

  • #4   6. mar 2019 Ingenting smiley
    Det jeg mangler køber jeg på nettet. Det er meget billigere end at skulle betale 5 x indgang til messen (vi er 5 der skal afsted) næsten uanset hvilke tilbud de kører med.
    Havde planlagt at kigge på ny trailer, men kunne ikke vente alligevel, så den er købt smiley


  • #5   6. mar 2019 Altså, der er det man skal have, også er det det man kommer til pludselig at skulle have smiley

    Det jeg ved jeg skal have med hjem er:
    2 par ridebukser m. grip fra MGS horseware, et par almindelige og et par sommerbukser
    - De plejer nemlig at køre tilbud hvor man kan få to par til en billigere pris.

    6 plysgrimer
    - Har et sted jeg har købt de to sidste år, hvor man kan få fine, men billige grimer

    6 poser godbidder
    - Det eneste slags den ene hest gider æder, så der købes et års forbrug der

    KovaLine
    - Eneste der virker på sommereksemskræet, de har lover gode rabatter deroppe

    Rundsyet spærrerem
    - Pony'ens hovede er ganske enkelt for småt til at passe det der sidder på trensen

    Plastik strigle
    - Den anden er knækket smiley

    Men kunne sagtens forfalde mig til et pænt underlag, hvis det lige ligger og kalder på mig smiley smiley


  • #6   6. mar 2019 Uuh altså hvad skal jeg ikke have smiley
    Spansk underlag til min spanske sadel (og nye hest hehe), en masse foldgrimer, strømper(!!!), orange ridebukser hvis jeg kan finde nogle, orange biothane fortøj, et par piske og forhåbentligt en bareback pad hvis jeg kan finde en!

    Og så skal vi selvfølgelig se en masse ridning. Vi kommer torsdag-søndag så der er masser af muligheder for at kigge på ting smiley Men det jeg nok glæder mig mest til er at se egenrytter og fremmedrytter i både spring og dressur, og auktionen.


  • #7   6. mar 2019 Must have: grime til plagen, langt træktov, BOT strømper

    Og så skal jeg kigge på ridetights med mobillomme og evt en lang overgangsjakke. Men kun hvis jeg finder det helt rigtige til en pris jeg ikke kan gå forbi.



  • #8   6. mar 2019 Uh jeg havde tænkt at jeg skulle have ridebukser og overgangsjakke hvis jeg havde råd, så blev jeg enig med mig selv om at det at jeg ikke, MEN nu har manden lige givet mig ubegrænset lomme penge til messen smiley
    Sååååå jeg tænker at kigge efter begge dele og se hvad jeg finder.

    Og så skal jeg jo have kaffe, det er obligatorisk smiley


  • #9   6. mar 2019 Jeg skal egentlig bare hen og mærke messe-stemningen. Det er for længe siden jeg sidst har været på messe eller dyrskue. Jeg har lidt jeg mangler, men har lige brugt 4000 kr på noget uventet, så nu vil jeg egentlig hellere beholde mine penge smiley

    Men skulle jeg finde en spånegreb med mindre mellemrum mellem tænderne, så tager jeg nok den. Min hests lorte er for små og falder igennem en almindelig smiley
    Og så mangler jeg nogle effektive børster til små hestekroppe. Dem vil jeg gerne mærke først.


  • #10   6. mar 2019 Jeg skal se efter gode tilbud på fir tech ellers skal jeg have gamacher, klokker, underlag og et nyt hovedtøj. Og godbidder måske et massage apparat hvis der er det

  • #11   6. mar 2019 Bølle ønsker sig en bordeuax grime, så det må jeg finde.
    Ellers er der de ting jeg ikke ved jeg mangler.
    Er lige kommet hjem fra USA, så sku helst ikke bruge mere end et par 1000


  • #12   6. mar 2019 Jeg elsker stemningen på messen og bare gå rundt og hygge og glo og shoppe smiley Og efterhånden kender man så mange mennesker at man altid møder nogen man kender og måske ikke har set længe smiley Vi tager derop tidligt og skal ind og se show men er man træt så kan man bare sætte sig og få lidt at drikke og bare mærke stemningen smiley Hellere have for meget tid end stresse rundt for at nå det hele smiley Men jeg har også en indkøbsliste af de længere smiley Nogle ting er must og nogle ting er hvis jeg falder over det smiley Især nye lækre tshirts og bluser står højt for indtil for nylig og de sidste to år har jeg redet med sikkerhedsvest på hver eneste tur pga brækket ryg på pågældende hest og så kan man ikke se de fede trøjer under vesten, men nu har jeg lånt den sødeste hest og har smidt vesten så nu kan jeg rigtig flashe smiley

  • #13   6. mar 2019 Det eneste jeg SKAL købe, er spanskrør med masser af softice og chokoladesauce smiley

    Men skal kigge efter ridestøvler, brede stigbøjler, sikkerhedsgrime og et langt træktov. Men det afhænger af om jeg kan få nogle gode tilbud. Hvis jeg skal give fuld pris, så kan jeg lige så godt købe hos den lokale rideudstyrs butik smiley


  • #14   7. mar 2019 Jeg har kun grimer på indkøbslisten smiley Min 10 måneders er lige vokset ud af hans str cob grimer, og mine slettere trænger også til nye inden de gamle går helt i laser XD

    Der er helt 100% andet der også vil friste - jeg glæder mig bare til at gå og lure smiley


  • #15   7. mar 2019 Jeg kommer desværre ikke afsted øv

  • #16   7. mar 2019 Jeg har ingen penge så det siger lidt sig selv. Skal kun have churros smiley

    kommer sådan set kun for at lure af hvor stor en stand vi ville skulle bruge hvis vi skal have bod i 2020. og så vil min kæreste gerne kigge på hestevogns ting, og vandbånd. smiley


  • #17   8. mar 2019 Jeg skal også have churros, hæhæ smiley
    Derudover, skal jeg også have fat i sortkommen fra nordic horse, main and tail fra nathalie horse care, godbidder, lidt forskellige tilskud og sikkert meget mere hahah smiley
    Jeg håber også på, at kunne finde nogle fancy og anderledes grimer smiley (Og evt et western hovedtøj eller noget fra BOT)


    Nogen, som kender nogle fede stande, som man bare skal forbi? smiley


  • #18   8. mar 2019 Jeg er faktisk lidt skuffet over udvalget. Men det er nok fordi messen er præget af tendensen med flere mærkevare og færre tilfældige gode ting. Jeg vil bare gerne have en jakke, ikke en med et mærke som i øvrigt ikke er vandtæt, men af et materiale alle hestehårene hænger fast i.

    Og det var overraskende svært at finde strigler, uden de hed Borstiq, og andre lignende forbrugsvarer. De var der, men der var ikke et udvalg.


  • #19   8. mar 2019 Hønen - Øv smiley Der har ellers været en del godt for alles pengepung.. Ikke kun for de med penge..

    Mvh TT


  • #20   8. mar 2019 Hønen, der er en stand der sælger nogle fænomenale jakker fra Maddox smiley De koster 400, sat ned fra 900 (pst, men hvis du kommer på søndag er de garanteret billigere!), men jeg kan ikke lige huske hvor standen er.. Skal kigge i morgen. De er vildt lækre, man kan tage inderforet ud så man bare har en vind- og vandtæt sommerjakke, og så har man inderforet til om vinteren smiley

  • #21   9. mar 2019 Jeg kommer ikke af sted igen i denne omgang. Ellers tak. Det var også mest et eksempel, for der var bare meget få ting der fristede - fordi prisen er for høj for mærkevarer.
    De lyder ellers vildt lækre!


  • #22   9. mar 2019 Jeg var afsted torsdag, og kom ikke rigtig hjem med det jeg havde forestillet mig.
    Det lykkedes at finde en grime, som var på min liste. Men tights, sommerjakke og langt træktov fandt jeg ikke. Eller jo der var en del tights men dem jeg ville have var stort set ikke sat ned, og så kan jeg lige så godt bestille dem og prøve hjemme i ro og mag.

    Til gengæld fandt jeg et par jodphurstøvler og en vinterjakke som var sat virkelig meget ned.

    Generelt var der rigtig meget nye varer med maks 10-15 % rabat. Og så rodebordene med meget små eller meget store størrelser og et kaos jeg ikke rigtig magtede.



  • #23   9. mar 2019 Jeg fandt heller ikke hva jeg søgte, endte med et par jogging bukser fra equsana, slet ikke noget jeg egentlig skulle have, men de er rare til hjemmebrug smiley
    Fandt hverken jakke, bluse eller ridebukser, der var enten for meget kaos, for høje priser eller alt for små str.
    Er lige træt af at jeg har sagt ja til at passe hunde i morgen, da jeg egentlig gerne ville der ned og gå lidt mere i dybden end man kan når man går flere sammen, det må blive næste år. smiley


  • #24   9. mar 2019 Jeg synes det var rigeligt med tilbud - men jeg kommer også altid torsdag og bare efter halvdelen af åbningstiden er gået, så er mange af de gode tilbud væk.

    Man kan sagtens finde tilbuddene hvis man gider gå i dybden og kommer om torsdagen.
    Men ja, mange af tingene er dyre mærker - så derfor er priserne selvfølgelig ikke nede i meget lav, selvom der er 60-70% rabat på.


  • #25   10. mar 2019 Jeg nåede lige at have en time til at gå rundt på messen fredag aften, så jeg fik ikke tid til at gå på tilbudsjagt, men nåede dog at finde en lækker jakke fra covalliero til halv pris, og så et par roeckl handsker til fuld pris - men dem havde jeg også brug for, så det var bare den første stand der havde dem, som de blev købt i ??

  • #26   11. mar 2019 Jeg nåede en time rundt på messen i lørdags.. Det jeg søgte var der kun 15% på.. Så jeg sparet ikke mange kroner.. I forhold til prisen på varen smiley så auch min pengegris smiley men nu har Rocky i det mindste de optimale betingelser smiley

    Mvh TT


  • #27   11. mar 2019 Jeg var afsted torsdag og var fremme kl 9 30. Der var ikke så mange mennesker, hvilket passer mig godt. Jeg var heldig på standen med AVEVE foder, hvor jeg var inde for at rose deres foder. Der fik jeg en voucher på en gratis sæk foder, ved køb af en sæk. Så allerede der var min billet betalt, samt mit brændstof smiley
    Ellers fik jeg købt nyt regndækken til min dækkenhyp. Det hun har er ved at være ret laset. Fik yderligere en voucher på 20% ved køb på deres netshop i april ( har været inde og lure )
    Så fandt jeg et par magnet bandageunderlag, som jeg vil eksperimentere med at sy fast i regndækknet over krydset, da det er der hun har brug for det. Var på udkig efter et magnet dækken men fandt ikke nogen, ud over et behandlerdækken til en messepris af 30000 kr, hvilket nok er lige, i a overkant for mit buget smiley
    Ellers blev der ikke købt yderligere, men hygget igennem med et par venner, der var afsted for første gang.

    Ikke sidste gang jeg prøver at ta afsted lige til åbningstid. smiley smiley smiley


Kommentér på:
HEST og RYTTER 2019 i Herning. Hvad skal du købe?

Annonce