{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgeskema
  • #1   20. mar 2019 Hej, der hvor man skal svare hvad man bruger den til, er det så muligt at det kan laves så man kan trykke flere svar muligheder? smiley

  • #2   20. mar 2019 Har besvaret smiley

  • #3   20. mar 2019 Kigger du på din telefon, lige når du vågner.

    Ja.
    Det er mit vækkeur.
    Jeg håber, at det gælder som ja?


  • #4   20. mar 2019 maria jeg har prøvet at få flere svar muligheder men det er ikke muligt at gøre det gratis :3
    doktor who: det tæller smiley


  • #5   21. mar 2019 Serviceoplysning: Det er lysets farvetemperatur der gør at det skader søvnrytmen. Skærme lyser som udgangspunkt i dagslys. En del telefoner, deriblandt iPhone, har en funktion til at skifte farvetemperaturen på klokkeslet til noget varmere, som ikke forstyrrer så meget.
    Den anden del der skader søvnrytmen er farver, spræl, aktivitet og afhængighed.


  • #6   21. mar 2019 Har ikke googlet det endnu min lærer sagde bare at skærmlyset i mobilen skader søvnrytme

  • #7   24. mar 2019 Synes det er synd, I ikke har lidt flere uddybende spørgsmål el. evt. et sted, hvor man kan tilføje en kommentar smiley

    At være "afhængig" af sin telefon kan jo være mange ting. I tænker nok, det er afhængighed af at tjekke facebook eller snakke med sine venner... for mig er det mere en "afhængighed" i den forstand, at jeg ikke bryder mig om, folk ikke kan komme i kontakt med mig, hvis der sker noget akut (skadet hest, ulykke, sygdom, job, familie m.v.). Så derfor har jeg ALTID telefonen på mig og ville ikke bryde mig om at være foruden... men jeg sidder ikke og glor på den hele dagen eller har den fremme konstant... og jeg kan sagtens undvære eks. facebook smiley

    Så jeg udfylder skemaet, men finder det meget misvisende smiley


  • #8   24. mar 2019 Anna man kunne ikke lave flere spørgsmål eller kommentar bokse...
    (Prøver at finde et andet program næste år)

    Jeg ved godt der er 2 måder afhængighed og har det også med i min opgave
    Fx har jeg også altid telefonen på mig hvis der nu sker noget kan jeg få fat i andre men jeg sidder hellere ikke på facebook hele tiden så jeg har det med i opgaven man kunne bare ikke lave flere spørgsmål smiley


  • #9   25. mar 2019 Så er det også svært at lave - det kan jeg godt forstå smiley Tænker bare det så bliver en meget upræcis undersøgelse, men det må man jo så bare skrive i opgaven smiley

Kommentér på:
spørgeskema

Annonce