{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender du denne hest
  • mette h
    mette h Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22
  • #2   1. jul 2019 Jeg har selv en “krones” hest - min er Krones Caspian.

    Reni er avler, og har en hjemmeside - her kan du se hvad der står omkring Jessie.

    Kan se at hun er blevet solgt som føl til en avler. Så hvis hun har været der ind til nu, så er der nok ikke så mange som kender Jessie.

    Jeg kan ikke finde så meget info om hendes mor, men hendes mormor er en halvblodshoppe, som Reni havde - hende kan jeg huske.
    https://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/vis/172557/

    Mvh Charlotte


  • mette h
    mette h Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22
    #3   2. jul 2019 Ved du om man kan finde den avler nogle steder. For når jeg googler står der hun har en røntgen fejl . Vil gerne vide hvad det betyder for hende

  • #4   2. jul 2019 Det her er hvad Reni skriver på hendes hjemmeside :
    https://stutteri-krone.dk/afkom/#1529323957233-9efbfd99-7339

    Hvis hun er solgt som føl fra Reni, så er der næppe taget Rgt af hende der.

    Men hvad siger din dyrlæge da du fik hende handelsundersøgt ? Rgt fejl betyder jo nødvendigvis ikke noget. Og hvad siger sælger, de har jo skullet informerer dig om denne fejl ?
    Jeg tror næppe du får noge ud af at spørge en avler, hvad de “tror/synes/mener”, der skal du have en dyrlæge til at vurderer det.

    Er hun solgt billigt er det nok en indikation på at fejlen er “rimelig stor”, i hvert fald nok til at det ikke kan svare sig for tidligere ejer at få hende tilredet og solgt til en god pris. Men igen betyder det ikke, at hun ikke kan være en super fin hest til lige præsis dig - vurdering af Rgt-billeder er jo bare et skøn, og ikke en sikkerhed.

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Kender du denne hest

Annonce