{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Hvad mangler jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Min islænder har været i "børnehave" i halvandet års tid nu. Jeg skal have ham hjem her i løbet af sommeren, når jeg har fundet noget løsdrift til den.
Men jeg er i tvivl om hvad jeg lige mangler til ham. Han er 3 år, og skal først tilrides i løbet af sommeren næste år. Indtil videre har jeg grimer og strigler. Tænker også at købe/ lave noget insektspray og evt købe en fluemaske.
Foder er der styr på.
Men ved ellers ikke lige hvad jeg står og mangler til ham. Nogen ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mangler jeg?
  • #1   4. jul 2019 Jeg er meget glad for mit creme til småskrammer. Jeg har noget honning et eller andet.
    Ekstra grime, ekstra tov, og så er jeg også glad for et tov der er lidt længere. Om det så lige er longetov eller 4m tov er ligemeget.


  • #2   4. jul 2019 Og så synes jeg det er meget fint at tilvænne til bid nu. Det dør de ikke af, tvært imod.

  • #3   4. jul 2019 find en sadel, så du kan vende ham til udstyr. Selvf skal den passe ham, men det gør intet at det er et gammelt spøgelse til kun 200 kr eller deromkring. Når du så sender ham i ridning... eller klare tilridningen selv, så er han allerede vant til sadlen og trensen og du er det skridt længere i uddannelsen.

  • #4   4. jul 2019 Jeg ville også købe longetov og evt. en kapsun så du kan arbejde med ham fra jorden, lave miljøtræning osv. også gid idé at vende ham til at have noget på ryggen og rundt om maven, synes s og ikke det behøver at være en sadel, det kan være underlag og longegjord eller elastikgjord, måske en pisk, til at guide og forfine hjælpere med

  • #5   4. jul 2019 Glemte lige at skrive at jeg har longetov, forskellige slags cremer til sår osv.
    Har allerede få gange før vænt ham til at have noget på ryggen osv
    Men en kapsun lyder som en god ide


  • #6   4. jul 2019 Vent med at købe ting, til du står og skal bruge det.
    Find fx evt ud af, hvor de har dækkener, insektspray mv.
    Men vent med at købe det til du skal bruge det.
    På denne magiske måde sparer du automatisk mange penge...


  • #7   5. jul 2019 Doktor Who
    Det var også det jeg tænkte, men ville bare være sikker på at der ikke var noget virkelig vigtigt som jeg havde glemt


Kommentér på:
Hvad mangler jeg?

Annonce