{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Huldvurdering igen {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Ja, det er jo ikke et nyt emne fra mig.... smiley Sådan et her laver jeg alligevel relativt ofte! ??
Nå, men det er simpelthen fordi, at jeg synes, at jeg ser mig blind på det, når jeg ser hende dagligt.

Jeg vil bare høre, hvad I ser, når I ser disse billeder af min hoppe? Altså - ift. hendes huld. Er hun for tynd? For tyk stadigvæk? Og hvad med muskler - dem mangler hun i hvert fald, synes jeg. Men er det meget, eller bare at hun sagtens kunne bruge nogle flere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huldvurdering igen
  • #2   31. jul 2019 Umiddelbart tænker jeg hun ser fin ud i huld og muskler.

    Mvh Charlotte


  • #3   31. jul 2019 Her er hun fra den anden side. Hun er 9 år gammel, rides mellem hver til hver anden dag på tur cirka 5-10 km i primært skridt. Og så er hun knap 3 måneder drægtig. smiley

    profilbillede
  • #4   31. jul 2019 Hun så sådan her ud i starten af januar, så hun har tabt sig, og det er også derfor, at jeg har svært ved at se, om det er for meget eller for lidt eller lige tilpas smiley

    profilbillede
  • #5   31. jul 2019 Hun har da tydeligt tabt sig - tænker også at hun jo af type ikke skal være radmager smiley

    Mvh Charlotte


  • #6   31. jul 2019 Jeg syntes hun ser fin ud smiley evt hvis hun skal være mere toptrænet, så kunne man stramme mavemusklerne op og træne flere rygmuskler, men det er noget der bliver svært når hun er drægtig (forstået på den måde at hendes mavemuskler ikke kan undgå at blive spændt ud som føllet udvikler sig, og dermed bliver slappe når føllet kommer)
    Men nej jeg syntes faktisk hun ser meget fin ud smiley


  • #7   31. jul 2019 Ja, hun har tabt rigtig mange kg, tror jeg. Hun var helt sikkert på den forkerte side af 500 kg på billedet fra januar... smiley
    Nej det er også det - hun skal helt sikkert ikke være lige så spinkel som f.eks. en af de sporty islændere - eller "rigtige" sportstyper, for det er hun jo ikke. Hun er stor, cirka 150 cm.


  • #8   31. jul 2019 Rebecca
    Jeg håber, at jeg kan få hende strammet lidt mere op, inden foling næste år, så hun bare er fuldstændig klar til foling - det kræver jo noget, og hun skal bare komme godt igennem den!! smiley Så jeg vil rigtig gerne have, at hun er helt parat inden da.
    Hvordan tænker du man kan træne mavemusklerne? smiley


  • #9   31. jul 2019 Hun ser smuk og strammet ud op. En tydelig forskel fra januar ??

  • #10   31. jul 2019 Er hun blevet 70 dag scannet, ellers så spørg dyrlægen der smiley Har selv gået og grublet over min egens huld så spurgte dyrlægen og hun sagde hun var lige som hun skulle være, så nu er jeg mere rolig smiley

  • #12   31. jul 2019 Tak Lea!! smiley Jeg synes også, at der er stor forskel fra januar (og heldigvis for det!!) smiley Men det er svært at vurdere hende selv, synes jeg....

  • #13   31. jul 2019 Maria
    Nej, hun er ikke scannet siden hun var cirka en måned drægtig. Jeg ved faktisk ikke, om vi scanner ved 3 måneder (pt. er hun 2,5 måned henne), for det har vi faktisk ikke snakket om. Det er min kærestes føl, så det er jo ham, der bestemmer. smiley
    Men en god ide. Hvis jeg bestemte selv, så skulle hun scannes. Så hvis han er enig, så kan vi jo spørge der. smiley


  • #14   31. jul 2019 Ja, muskler synes jeg også, at hun mangler. smiley Men jeg tør ikke ride eller motionere hende alt for hårdt pt, for hun skulle nødig tabe den. ??

  • #16   31. jul 2019 Lisette
    Hvordan træner man de pectorale muskler? smiley Ja, hun er overbygget faktisk - det har jeg aldrig tænkt over før.... Har det nogen betydning for hende?


  • #18   31. jul 2019 Jeg synes hun ser dejlig ud! Og hvor er det flot hun har tabt sig så meget
    Men synes ikke hun behøver at tabe mere, hvis du har adgang til det, så vil vand træning (vandløbebånd) giver gode rygmuskler, min var på 14 dages ophold og sikke en forskel! Du kan se før/efter billeder i hans galleri på min profil smiley
    Jeg kan godt forstå at du er påpasselig med alt for hård træning, det har jo ikke været nemt at få hende i føl, af hvad jeg har kunne læse, så tænker det er super med de ture i rider nu og fortsæt så længe hun kan og tillader, evt. sket over til at trække hvis hun bliver mavesur, det gør nogle hopper, men bestemt ikke alle.
    God fornøjelse!


  • #19   31. jul 2019 Tak Lisette! smiley Det må jeg se, om jeg kan finde ud af! smiley

    Tak skal du have Maria smiley Hold da op, ja det har godt nok givet en kæmpe forskel med det vandløbebånd på bare tre uger! Sikke en forskel! Jeg har ikke rigtig mulighed for det, for min hoppe kan ikke læsses i trailer uden at blive bedøvet af en dyrlæge først, og jeg tør ikke risikere at fosteret ikke kan tåle at hun bliver bedøvet sådan. smiley
    Ja, det har nemlig været lidt en udfordring at få hende ifol. Vi prøvede sidste år hvor hun var væk i 2-2,5 måned uden at det lykkedes, selvom hun blev scannet og sprøjtet i brunst. I år var hun væk fra 2. April til 16. Juni, og blev skyllet en gang deroppe og scannet to gange. Fordi hun ikke gik i brunst. Og når vi så lægger oveni at turen op til hingsten er cirka 220 km, og hun skal bedøves af en dyrlæge når hun skal køre, så har der virkelig været mange omkostninger ved det... Så vi risikerer intet her!! smiley


  • #20   31. jul 2019 Hun ser rigtig fin ud smiley

    Mvh TT


  • #21   1. aug 2019 Sikke en forskel smiley Hun ser virkelig godt ud og synes ikke hun skal tabe sig mere. Hun er jo en robust type.
    Forstår virkelig godt du ikke risikere noget.


Kommentér på:
Huldvurdering igen

Annonce