{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Mindfulness ridetur i Mols bjerge i dag {{forumTopicSubject}}

I dag havde jeg fornøjelsen af i det mest fantastiske efterårsvejr, at være på mindfulness ridetur i Mols bjerg med guide smiley
https://m.facebook.com/events/2422731771331594/?notif_t=event_aggregate&notif_id=1570082881290415

Jeg har lovet flere folk herinde at komme med en tilbagemeldning - og jeg synes det var en rigtig dejlig tur smiley

Det er sjovt at ride i en 10 hestes flok med 10 snakkende kvinder - og så blive guidet til at tie stille og fx fokuserer på hestens bevægelse over de næste 500 meter.
Ens skuldre faldt helt ned smiley

Vi var 6 islændere, 1 fjordhest, 1 tinker, min veninde på sin 23 årige vallak og så mig på Pinot.
Og jeg vil sige, at både heste og ryttere skal være i god ridetursform, for der blev redet bakker som “ikke er for småbørn”, og vi havde bakker hvor vi blev nød til alle at stå af og trække hestene op.....eller Pinot trak nok mere mig end jeg ham, er du sindsyg det var stejlt smiley
Det blev så brugt til en øvelse i at overvinde forhindringer....

Pinot fulgte i lang tid med islændernes “lille skridt” i enhalvsamlet skridt for ham, man da turen var ved at være ovre, og hestene begyndte at være brugte, ja der var pinot så absolut ikke brugt, hvilket først resulterede i opvisning i piaff og passage, efterfulgt at guiden sendt os alene afsted fremad, så han kunne få lov til at skridte til og strække sig smiley

Vi havde frokostpause i 20 min undervejs med sandwich og vand, samt toiletmulighed smiley
Og efter turen var der evaluering med kaffe og chokoladekiks smiley

Jeg synes det var en dejlig tur, som er værd at prøve - og om ikke andet så er det også bare skønt med en guide som kender Mols bjerge som sin egen lomme, det gør også at turen bliver mere afslappende smiley

Her et stemningbilled fra turen - de sorte øre er pinot smiley

Mvh Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mindfulness ridetur i Mols bjerge i dag
Kommentér på:
Mindfulness ridetur i Mols bjerge i dag

Annonce