{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Ideer til klø ting på fold {{forumTopicSubject}}

Hej - Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk har på folden som hestene kan klø sig op af smiley

Min pony går på en ret så kedelig fold, uden nogen træer eller lignende som hun kan klø sig op af, hvilket resultere i, at når hun står ved vores strigleplads hvor der er en høj bom at binde hestene fast ved, ja så går hun helt i selvsving, og hun har nu smadret den tilpas mange gange, til at vi skal stå i stalden og strigle og sadle op smiley

Så tænker jeg gerne ville købe noget og smide op på folden, så hun fik mulighed for at klø sig, og det skal selvfølgelig være noget der kan holde til det.

Jeg har i dag bestilt en måtte https://www.stovlsighestefoder.dk/shop/208-shires/480-shires-kloemaatte/

Men hvad kan I ellers anbefale af ting, som kan holde til en små 400 kg. smiley Kom gerne med flere forslag! smiley

Hov lige et spørgsmål mere, hvilke slags pæle kan man bruge til den slags og hvor købes de? smiley
Kan umiddelbart kun finde nogen på en diameter på 10 cm. og det kan jeg godt regne ud slet ikke er nok


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til klø ting på fold
Kommentér på:
Ideer til klø ting på fold

Annonce