{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme udtalelser..
  • #1   24. jan 2020 Jeg så en salgsannonce på en ejendom hvor der var "stald med ridebokse" smiley

  • #2   24. jan 2020 Synes jeg ser rigtig mange fra Malgre Trout... der er langt imellem de gode artikler med brugbart indhold derfra smiley Hehe



  • #3   24. jan 2020
    Malgre Trouts artikler er generelt bare virkelig ikke brugbare hvis man har lidt kildekritik.


  • #4   24. jan 2020 Maria - Ja det er nok meget rigtig smiley jeg kigger på de en gang imellem når de dukker op på FB med noget der fanger mig smiley

    Mvh TT


  • #5   25. jan 2020 En lille jokes....


    Der er ingenting værre end en receptionist hos lægen, som insisterer på, at du fortæller hende hvad der er galt med dig - i et rum fyldt med andre patienter.
    Jeg ved at de fleste af os har oplevet dette, og jeg elsker måden denne gamle fyr håndterede det på:
    En 75 år gammel mand gik ind i et overfyldt venteværelse og nærmede sig skranken. Receptionisten spurgte:
    "- Ja, min herre, hvad er det, du skal snakke med lægen om i dag "?
    "-Det er noget galt med min pik", svarede han.
    Receptionisten blev både chokeret og irriteret, og sagde:
    "-Du må da forstå at du kan ikke komme ind i et overfyldt venteværelse og sige ting som det der!"
    "-Hvorfor ikke? Du spurte mig hvad der er galt, og jeg fortalte dig det", sagde han.
    Receptionisten svarede:
    "-Nu har du forårsaget unødvendig forlegenhed! Du skulle ha sagt det er noget galt med øret eller noget andet, og så diskutere problemet yderligere med lægen privat!"
    Manden svarede:
    " - Dersom svaret kan fornærme nogen, så burde du ikke stille spørgsmål i et rum fyldt med andre mennesker!"
    Manden snurrede om på hælen, og gik ud, ventede i flere minutter, og gik derefter ind igen. Receptionisten smilede selvtilfreds og spurgte:
    " - Ja, hvad kan vi hjælpe med?"
    "- Det er noget galt med mit øre" erklærede han højt.
    Receptionisten nikkede bifaldende og smilede, meget fornøjet over at han havde taget mod hendes råd;
    "- Og hvad er galt med dit øre, min herre"? spurte hun.
    "- Jeg kan ikke pisse med det uden at det svier!" kom det kontant.

    Alle i venteværelset brød ud i latter ... c",)


  • #6   26. jan 2020 smiley smiley smiley
    Rigtig mange tak smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Dumme udtalelser..

Annonce