{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

når man lige taler før man tænker {{forumTopicSubject}}

ja jeg ved ikke lige om i kender det at man hører sig selv sige noget der er så dumt at man faktisk allerede mens man taler tænker det sagde jeg bare ikke ?
jeg har selv lavet nogle af dem og nogle gode talefejl, så tænkte nu skal vi da have en tråd hvor vi kan kommer med vores talefejl og dumme kommentarer, så vi alle kan få lettet vores hjerte og andre kan få en god grinner.

1. fejl: jeg skulle fortælle om min nye hårfarve til min kæreste i telefonen og siger således- Den er ikke rød, men den der postkassefarve ( det jeg skulle havde sagt- det er ikke almindelig rødt, men postkasserød)

2. fejl: min veninde har fået en ny hundehvalp som har fået navnet Bastian ergo det er en han jeg siger således- neeejj hvor er den sød, er det en han ?

3. fejl: jeg er til foredrag og skal op på talerstolen, men pga. fejl i tidsplanen er der en masse tumult og mange tror der er pause, så jeg siger således- jeg føler at dem nede bag i ikke skal hører efter (jeg havde sagt jeg føler at dem nede bagi ikke hører efter)

ja eg har sikkert lavet rigtig mange flere, men kan ikke lige huske dem lige nu.
Kom gerne med jeres dumme udtalelser og fejl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man lige taler før man tænker
  • #1   30. okt 2010 Talefejl sker nok nogenlunde dagligt for mig.

    Jeg var ved et uheld i sidste uge ved, at invitere en næsten komplet fremmed med i biografen.


  • #2   30. okt 2010 Pernille: hvordan kunne det ske ?

  • #3   30. okt 2010 Og jeg tro jeg er ved, at vikle mig ind i endnu en brøler over SMS.

  • #4   30. okt 2010 Jeg kan også sige de mærkeligste ting xD
    Men det er mest sådan noget som:
    Det kunne vatme sære rigtig sjovt = det kunne satme være rigtig sjovt

    Det er altså pinligt, når man snakker med folk^^


  • #5   30. okt 2010 Jeg er lige startet på 1. hovedforløb som dyrepasser på Hansenberg i sidste måned.

    Vi sidder nogle stykker omkring et borg og spiser frokost, så siger X: Jeg har lyst til, at gå i biografen. Jeg udbryder: Sådan havde jeg det også i weekenden.
    X: Jamen, Pernille vil du med i biografen?
    Mig: Øh. Hvad?!

    Samtalen bliver så ændret af nogle af de andre der kender mig i godt i forvejen, som ved, at jeg ikke bare sådan lige ville kunne komme ud af den situation med æren i behold.

    X siger så bagefter, at han ville finde ud, af hvad der gik i bio.

    Dagen efter har jeg stadig ikke hørt noget og er ganske tilfreds med det.
    Samme eftermiddag har jeg lovet min søster, at finde ud af hvad der går i biografen, da jeg så ville med hende derind.
    Jeg støder ind i X og spørger om han nogensinde fandt ud, af hvad der gik i biografen?

    Dumt Dumt Dumt.

    Jeg får hurtig viklet mig ind noget ubehageligt.


  • #6   30. okt 2010 Jeg kan i skrivende stund ikke komme i tanke om nogen jeg selv har lavet, men jeg VED at det sker sådan ca. dagligt....
    Jeg kan derimod huske en min kæreste lavede her den anden dag hvor vi sad og snakkede og pjattede lidt.. Kan ikke huske hvordan vi kom ind på det, men det var et eller andet med at han ville vide om der var noget jeg ønskede mig, velvidende at jeg er rigtig dårlig til det der med at få gaver/komplimenter..
    Mig: Der er god tid til jul, så du behøver slet ikke at tænke på gaver endnu, men hvis du går ind i matas kan du sikkert godt finde noget (han er meget imod at gå i matas)
    Ham: Jamen hvem siger at det er julegaver jeg vil give dig?
    Mig: Suk.. Du kan ikke bilde mig ind at du giver gaver uden anledning, det kender jeg dig for godt til.....
    Ham: Det behøver jo ikke være uden anledning, der er jo snart en bryllupsdag..
    Mig: Kigger på ham og hæver øjenbrynene..
    Der går lidt tid uden at han reagere hvorefter han udbryder "FUCK!, jeg VIDSTE der var en grund til at du kiggede underligt..... Det er da altid noget at du ikke løber skrigende væk"

    (Han mente selvfølgelig månedsdag.. )


  • #7   30. okt 2010 Åh altså... Det her bliver et meget langt indlæg hvis jeg skal ha' dem alle med, men i kan da få et par af de bedste/mest sorte..

    15 min før jeg skal op til en mundtlig eksamen der omhandler produktionsdyr, snakker jeg med en af de andre der lige havde været oppe. Hun var blevet spurgt om hvad man bruger hanekyllinger fra æglægnings produktion til.
    -Jeg siger: "Dem fodrer man til de der.. små sorte nogle ude fra skandinavisk dyrepark.. de der prærieulve..."
    -Det jeg ville sige: "Dem fodrer man til polarrævene" (som by the way er hvide)

    Da jeg så en dag er ude i netop skandinavisk dyrepark ser vi at der er en unge inde hos rensdyrene. Jeg peger på den og siger højt "Se det lille græskar"

    Nogle gange tror jeg, at min hjerne har en fejl, så jeg siger et helt andet ord end det jeg tænker... Det sker alt alt for ofte at jeg laver sådan nogle fejl..


Kommentér på:
når man lige taler før man tænker

Annonce