{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Logo/navn på udstyr
  • #1   14. feb 2020 Jeg vil vildt gerne have mit firma på mine ting - men jeg har søreme ikke lige fået det gjort.

    Men med Laksen(min gamle hest) fik jeg broderet på fleecetæpper, jakker og stævneunderlag - jeg valgte brodering fordi min erfaring er det holder godt. Har man dog jakker / trøjer med meget stræk kan resultatet godt blive lidt dårligere. Ulempen er naturligvis, at det ikke sådan lige er til at få af igen, så tingene kan ikke sælges ??
    - Men jeg synes det er ret lækkert at have navn på sine ting. Så go for it! smiley det er heldigvis ikke vanvittig dyrt - uanset om man er til tryk eller brodering.


  • #2   14. feb 2020 Vi kan selv, så man skulle tro vi havde logo på alt vores, men da man ikke kan sponsere sin egen hest, giver firma-logoet ikke meget mening. Istedet har jeg lavet feks vores bluser med navnene på hestene, og så rider vi med det smiley

    Vi kan ikke brodere selv, men det har jeg heller ikke behov for.

    Det skal så med at vi langt fra er stævneryttere og derfor giver “reklamen” ikke mening smiley smiley smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   14. feb 2020 Jeg syntes navn/logoer er fedt på tøj - det kan gøre tøjet/udstyret personligt, og genkendeligt.

    Havde jeg hest, så så jeg gerne at der var logoer på underlag og rytters navn/hests navn på overtøj.


  • #4   14. feb 2020 Jeg har ikke navn o.l. på, men jeg er enormt glad for vores underlag med pintologoet. Tror helt sikkert, jeg skal have noget mere med racelogoet smiley Det kan jo så bare købes på shopfreka, hvis det kun er et racelogo, man ønsker smiley Horsepoint.dk (hvor underlaget er købt) tilbyder også brodering af diverse navne, logoer m.v.



    profilbillede
  • #5   14. feb 2020 Jeg havde min hoppes reg. og staldnavn på den ene side, og en slogan på den anden side, da jeg havde min gamle hoppe.
    Når vi skal have underlagt igen bliver det lignende, blot med vores eget logo på den ene side, og reg. og staldnavn på den anden side.


    profilbillede
  • #6   15. feb 2020 Tak for jeres svar ?? nu kan jeg heldigvis gøre det selv - navne og tryk på udstyret - og ja det kan så ikke sælges bagefter - men der er heller ikke så meget salg i udstyr for tiden.

    Dog kan jeg ikke brodere på - endnu - men alm tryk - så jeg vil give det er forsøg med mine egne og se hvor holdbart det er i vask

    Jeg er ikke selv stævnerytter mere - men kommer da i skoven og sammen med andre - så det ses - også på fb og Hg.


  • #7   15. feb 2020 Vores tryk holder fint i vask og endda tørretumbler, men det er jo på bomuldstrøjer, så måske det er forskelligt. Selv vores glimmertryk har jeg tumblet smiley smiley smiley

Kommentér på:
Logo/navn på udstyr

Annonce