{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk at tjek traileren før du kør’
  • #1   18. apr 2020 Smukke Gilbert smiley

    profilbillede
  • #2   18. apr 2020 Haha smiley

    Jeg har også været ved at lukke staldens katte inde i en trailer flere gange. Men jeg har dog lært at tjekke, for da jeg flyttede til denne stald, så nåede den ene kat at belejre høballerne i traileren allerede inden jeg havde fået tømt den og bil for hestens udstyr.
    Jeg var IKKE populær da jeg tømte ballerne for kat, for at lægge dem på plads smiley


  • #4   18. apr 2020 Ja Gilbert er og ved han er VERDENS lækreste kat smiley

    Og ja indkøb og hjemkørsel af islr hø og halm er et hit - man når ikke ind på gårdspladsen før der “inspireres” og strintes på smiley Man kan jo godt strinte selvom man er kastrat smiley

    Mvh Charlotte


  • #5   19. apr 2020 Katte har en kæmpe nysgerrighed og vi tjekker også vores biler når de har stået åben, for en ting er sikkert. Enten opholder Henning sig stadig i køretøjet eller har været der smiley vi siger det også til dem vi får besøg af i bil, at de skal lige tjekke bilen inden de køre herfra smiley katte er skønne smiley

  • #6   19. apr 2020 Ha ha Henning - skønherligt navn smiley

    Mvh Charlotte


  • #7   19. apr 2020 Min mand synes han skulle hedde Henning, så det blev Henning. Han er sin egen Henning og er en skøn kat smiley smiley

    profilbillede
  • #8   19. apr 2020 Nurhhhhhhhh smiley

    Vi kører altid i samme forbogstaver til vores kastrater - før havde vi Mister og Maxi, som blev 14 år gamle, og døde med en måned mellemrum smiley

    Nu har vi så Gilbert og Gizmo smiley
    De er kun 3 år så forhåbentlig er der lang tid til vi skal hav nye katte - men jeg har allerede næste par navn Hans og Henning smiley

    Mvh Charlotte


  • #9   19. apr 2020 Hans og Henning smiley jamen det er rart at være på forkant. Vi kører forskellige navne for hvert dyr vi får og 7-9-13 har vi aldrig overtaget eller fået et dyr som har samme navn som et af vores tidligere dyr. Men kender én som kun har haft samme navn til sine hunde i al den tid han har haft hund. Vi havde søsteren yoda ( navn fra starwars) til Henning som desværre blev kørt ned og inden vi købte de to søskende, der havde vi katten Monty og inden Monty, der havde vi Mismis smiley vi elsker katte og vil aldrig undvære deres egenrådighed, opfindsomhed og personlighed smiley
    Hårdt at miste to dyr kort tid efter hinanden smiley små dyr har også en særlig plads i ens hjerte


    profilbillede
  • #10   20. apr 2020 Ja katte er nogle fantastiske personligheder - og vores er ekseptionelle til at opdrage os til at gøre alt muligt hårdt arbejde for dem smiley
    Det er jo dybt bedragerisk at se søde sovende katte som ovenstående ..... smiley Gilbert og Gizmo sørger i den grad for at min mand og jeg ikke kommer til at glemme hvor :
    Madskålen er...
    Vandskålen er...
    Vigtigheden i at mad og vand er fyldt helt op til randen, ellers er det en KATastrofe....
    Havedøren er....
    Bryggersdøren er.....
    Hvornår kattene synes der skal falde lidt ekstra lækkert katteguf af til dem.....
    Hvor lidt plads man reelt som menneske kan sove på, når to 6 Kg’s katte først skal have plads i sengen....

    I særdeleshed kommanderer Gilbert rundt med os både indenfor og udenfor - han snakker til os, og man er IKKE i tvivl når han kommer ind i stuen for at hente en ud i køkkenet, hvor man skal se den MIShandling han er udsat for, da man i et hjørne af hans foderskål kan se lidt af bunden mellem alle kattepillerne smiley

    Jeg elsker de to “møgdyr” smiley

    Mvh Charlotte


    profilbillede
  • #11   20. apr 2020 Og helt brokke sig over dem skal man ikke - de yder da noget til gårdens gavn trods alt smiley

    profilbillede
  • #12   20. apr 2020

    profilbillede
  • #13   20. apr 2020 Saga er en meget træt hund.
    Mor har været syg i snart 2 uger af Corona. Dvs man skal jo i højere grad end normalt holde øje med, at alt er i orden og...

    Før påske hentede vi 2 maine coon killinger.
    Saga er træt.
    De drikker vand af hendes skål.
    Spiser hendes hundemad.
    Sover i hendes skål.
    Og... Det er jo katte! Var det hunde, der gjorde det, ville hun sætte dem på plads, men det kan man jo ikke med katte.
    (Vi havde to meget bestemte gamle hunkatte, da hun var killing.)

    De katte er ekstremt legesyge, kælne, menneskeglade.
    Man sover med en spindende killing på kravebenet, mens den anden holder om din arm. Bare man ikke flytter armen, så er det jo nuttet.
    (en levende arm skal jages)

    Ohh ja.
    En kattehyndest


    profilbillede
  • #14   20. apr 2020 Min far har på et tidspunkt kørt hjemmefra i sin minibus og undervejs synes han kunne høre miaven. Men han kunne ikke se katten nogen steder.
    Da han kom frem fandt han vores kat i reservehjulet under bilen.
    Den måtte i en kasse og hentes af min papmor.
    Det er lidt imponerende at den er blevet liggende i hjulet i en halv time, og ikke er hoppet af, når han er stoppet for rødt.


  • #15   20. apr 2020 Hold da op Mie - sikke en skræmmende historie smiley Godt at der ikke skete noget skidt med missen smiley

    Og Doc who - aghhhhhhhhhhh 3000 på nuttehedsbarometret, arghhhhhhh de er da total skønne de to coons smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

    Men kan godt forstå Saga den stakkel smiley

    God bedring til dig også smiley

    Mvh Charlotte


  • #16   20. apr 2020 Hvor er den skøn smiley

    På en mere alvorlig note - så husk at tjekke traileren før man kører.. Vi lejede en trailer i vinters for at køre vores ældre pony til tandklinik fordi vores egen trailer skal have nye bremser før den er forsvarlig at køre med. Da der skulle fyldes spåner i bunden, blev det ved et tilfælde opdaget at bunden gav efter i den ene side smiley Så den måtte retur og der måtte akut findes en anden løsning, eftersom ponyen skulle køres afsted 6:30 næste morgen..


  • #17   21. apr 2020 Åh ja! Jeg har også været ved at køre med staldkatten i traileren... Og i bilen... Rent held at jeg lige kiggede på bagsædet inden jeg kørte hjem, om jeg nu havde tage alt ud. Det havde jeg, katten var bare hoppet ind ad vinduet smiley

Kommentér på:
Husk at tjek traileren før du kør’

Annonce