{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Pernille T
Pernille T
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

Hestemanager uddannelsen {{forumTopicSubject}}

Hejsa piger! smiley

Jeg kunne godt tænke mig, at vide af en uddannet hestemanager, hvad man laver af opgaver på praktikpladsen. Jeg ved godt hvad uddannelsen indebærer, men hvor meget af det gør man under selve praktikforløbet? smiley

Rider man meget - eller står man mest for staldarbejde og pasning af heste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestemanager uddannelsen
  • #2   2. aug 2020 Er det den på Hansenberg ved Kolding?
    Staldarbejde.
    Du uddannes til at passe, ikke blive berider.

Og får du ikke en læreplads, kommer du ikke videre.
    De færreste finder en læreplads.
    Så, kun få af dem der starter gennemfører.

Mit råd er, find ud af hvad du vil, og tag så en uddannelse med højere succesrate.

• Pernille T
    Pernille T Tilmeldt:
    aug 2020

#3   2. aug 2020 Ja, det er den på Hansenberg. Jeg er optaget, så må det briste eller bære med praktikplads smiley

Så jeg kommer mest til at stå for pasning af hestene, og ikke så meget ridning, hvis jeg kommer så langt?

• #4   2. aug 2020 Som doctor who skriver, uddannes man til at passe heste og ikke ride, jeg har hestemanagere med i weekenden på mit arbejde det er grundforløb og de siger de har svært ved at få plads og en del går landmand vejen i stedet for. Selvom du kommer igennem skal du kæmpe om job med ufaglærte og udlændinge, nogen som kan være lige så godt kvalificerede eller billigere i løn. Hvis man brænder for det skal det nok lykkes, mit indtryk er at det kræver de rigtige kontakter og at man er dygtig og engageret.

• #5   2. aug 2020 Om du kommer til at ride afhænger nok af pratikstedet og hvor dygtig du er. Jeg høre at dem der er dygtige kan være heldig at blive sat op men det nok ikke det du skal sætte næsen for højt op efter. Pøj pøj med det

• #6   3. aug 2020 Jeg ved, at Hestemanager-uddannelsen på Hansenberg inkluderer ridning på LA-ridning - men jeg vil også mene, at staldarbejdet markant vil overstige ridningen.
    Hansenberg avler også meget til skolebrug, og har ca. 20 +/- skoleheste.

• Pernille T
    Pernille T Tilmeldt:
    aug 2020

#7   4. aug 2020 Mange tak for jeres svar! smiley

• #8   13. aug 2020 Kommer helt an på hvilken elevplads du får.
    Jeg var så heldig at komme et sted hen hvor jeg kunne ride så meget jeg ville, ud over selvfølgelig det almindelige staldarbejde.

Jeg måtte dog vente 2 år på en plads smiley det er super svært for de fleste ansætter unge piger der har sabat år, da de nærmest arbejder gratis.

Kommentér på:
Hestemanager uddannelsen

Annonce