{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gardehusar
  • #1   20. sep 2007 følger li med

• #2   20. sep 2007 jamen du skal aftjene din værne pligt også kan du søge ind som garderhusar men prøv at ring og snakke med garderhusar regimentet i slagelse

• #3   20. sep 2007 Jeg er ikke sikker, men man skal vist først være ret lang tid i dronningens livgarde, før man må ride smiley
    Så en opvisning med nogle livgarder, som havde redet 3 måneder, og skulle vise hvor meget de kunne - wow! Da jeg havde redet 3 måneder, kunne jeg knap nok galopere!
    De red en slagskvadrille - næsten alle heste til biddet - sprang og jeg ved ikke hvad.. (:

• #4   20. sep 2007
    www.googleerdinven.dk

Der står en masse, hvis du søger på det. Overvejde det selv, dengang jeg blev 18 - men droppede det pga. valg af uddannels istedet.

• #5   20. sep 2007 du skal efter værnepligten blev lagt om, trænes i hærens basisuddannelse i 4 måneder, med ganske almindelig værnepligt. derefter skal du (kan ikke lige huske antallet af måneder) tjene som garderhusaer på antvorskov kaserne, allerede kort efter man kommer til antvorskov kommer man til at ride, og man skal deltage i opvisninger (dvs. man rider ganske almindeligt skridt og trav) gennem slagelse, om onsdagen. har to bekendte veninder den ene har været afsted, den anden skal til april. det er ikke altid man kommer afsted til kbh, og rider foran dronningen, osv, men den ene jeg kender var foran brudekaretten, i følget, da kronprinsen blev gift. så nogle af de værnepligtige får muligheden for at ride følge for de kongelige...

• #6   20. sep 2007 hende jeg kender var utrolig glad for det, dog er der mange piger især, der er forargede over forholdene, for det er ikke alle heste der bliver lukket på fold, og langt fra dagligt. de bliver redet dagligt (også i weekenderne, hvor de værnepligtige har ''staldvagt'' på skift.)

Kommentér på:
Gardehusar

Annonce