30. apr 2006 Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.982
salg af hest {{forumTopicSubject}}
Hej. Vi har i alt 4 heste .. de to bliver ikk rigtig brugt 1 : Fjordhest 10 år Stamtavle men har spat i den ene bagben 2: blanding af shetlænder og islænder fin pony størresle ;).. (kan ses på min profil)... vi snakker om at sælge dem . da det il give os mere tid til de to andre og det kunne være super hvis de kom et sted hen, hvor sunshine kunne blive brugt. Vi har redet ham han er halv redet til. og lasse kun nusses om og blive rørt noget mere
Men er bare så bange for hvis nogle "pisser" på lasse spat :(. det vil være forfærdligt, han kan sagtens traves og skridtes MEN skal først i form.
Har i nogle gode salgsråd? vil de være svære at komme af med? self skal de ikk være dyre
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 109 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Lasse vil jeg råde jer til at beholde som selskabshest, slagte, eller låne ud på kontrakt som selskabshest, hvis i vil ham det bedste. Det ender sjældent godt at sælge en hest med spat, der er alt for mange ureelle folk bladt hestekøbere/sælgere, det er ikke til at vide hvor de vil ende
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 293
pas på med lasse..
jeg har solgt en hest med en bøjsene skade, (var oplyst på kontrakten) manden som købte hede lovde et godt og blivende hjem, som selskabs/tur hest.. MEN 3dage sener stod hun tilsalg igen... hun blev solgt, uden købereb blev oplyst om hun hade den skade, hun solgte hende så os vidre..
salg af hest