{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

salg af hest {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi har i alt 4 heste .. de to bliver ikk rigtig brugt 1 : Fjordhest 10 år Stamtavle men har spat i den ene bagben 2: blanding af shetlænder og islænder fin pony størresle ;).. (kan ses på min profil)... vi snakker om at sælge dem . da det il give os mere tid til de to andre og det kunne være super hvis de kom et sted hen, hvor sunshine kunne blive brugt. Vi har redet ham han er halv redet til. og lasse kun nusses om og blive rørt noget mere smiley

Men er bare så bange for hvis nogle "pisser" på lasse spat :(. det vil være forfærdligt, han kan sagtens traves og skridtes MEN skal først i form.

Har i nogle gode salgsråd? vil de være svære at komme af med? self skal de ikk være dyre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af hest
  • #1   20. sep 2007 Få redet sunshine godt til, ellers bliver det ikke nem med en pony i den størrelse. Er han sød og rolig og god til børn, og nem at ride, så kan han sagtens sælges, også til en ordentlig pris. Ellers bliver det ikke nem pga hans størrelse, har selv lige prøve at sælge en børnepony størrelse som ikke var gammel nok, i købers øjne, ligegyldig hvor god hun er. Men han har alderen med, han skal bare være godt tilredet.

Lasse vil jeg råde jer til at beholde som selskabshest, slagte, eller låne ud på kontrakt som selskabshest, hvis i vil ham det bedste. Det ender sjældent godt at sælge en hest med spat, der er alt for mange ureelle folk bladt hestekøbere/sælgere, det er ikke til at vide hvor de vil ende

• #2   20. sep 2007 jeg vil sige det samme som labaniet..
    pas på med lasse..
    jeg har solgt en hest med en bøjsene skade, (var oplyst på kontrakten) manden som købte hede lovde et godt og blivende hjem, som selskabs/tur hest.. MEN 3dage sener stod hun tilsalg igen... hun blev solgt, uden købereb blev oplyst om hun hade den skade, hun solgte hende så os vidre.. smiley idag kan jeg ikke finde hesten, men leder videre i håb om at finde hende, så jeg ved at hun har det godt...-så pas på. for som labaniet os skriver der er mange som lover gule og grønne skove men holder det ikke, nu er jeg bleven snydt, så jeg stoler ikke lige såen på folk igen hvis jeg skal sælge en hest... heller være på vagt og vælge evt. køber fra som du har en mistanke om ikk er den rigtig for din hest..

Kommentér på:
salg af hest

Annonce