{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

HMS, hygge ridning og tur part - Pris? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Hvad ville i tænke man kan tage for en part til Horsemanship, hygge ridning og skovture?

Det praktiske:
- Opstaldning, mellem København og Roskilde
- Der vil være begrænset stald pligter
- Offentlig transport i ok afstand
- Mulighed for undervisning, i træning fra jorden eller grund ridning
- Ridebane og skov, ridehus kan man skridte til på måske 15 minutter

Om hesten:
- Redet bidløs og primært i lammeskindssadel/bomløs/ridepad
- God og mild af sind
- Kan rides alene

Hvad ville man kunne tillade sig at tage for sådan en part, evt. Et symbolsk beløb også undervisning m.m. På egen regning.

Ved det er en evig diskussion smiley


Kommentarer på:  HMS, hygge ridning og tur part - Pris?
  • #1   3. jun 2021 Spørg andremed hest i dit område hvad de tager. Parter kan være enormt svære at finde, selv til den "rigtige" pris. Vil dog godt mene at du kunne tage omkring 3-500 for to gange om ugen. Ved ikke hvor mange gange du tænker smiley

  • #2   4. jun 2021 Jeg fik 2 valgmuligheder da jeg havde part: jeg kunne enten få selvbetalt undervisning, min. 1 gang om måneden, eller give 100 kr. om måneden, pr dag i ugen, jeg red 2-3 dage om ugen så 300 kr. om måneden.
    Det synes jeg var en rigtig god måde at gøre det på, så man selv kunne vælge hvor pengene skulle bruges.
    Jeg valgte undervisning smiley


  • #3   4. jun 2021 Tilføkelse: det var også hygge part jeg havde, vi red en del tur, lavede noget jordarbejde og så lidt dressur og fik undervisning både i dressur men også i jordarbejde, det var super godt!

Kommentér på:
HMS, hygge ridning og tur part - Pris?

Annonce