{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tinker blandinger fra Fjerritslev?
  • #1   16. jul 2022 Jeg har også en “UN-Tinker” han er 3, en fantastisk hest. Det han er opvokset vild, gør han er så lydhør over for energi signaler. Da han ikke har lært at overhøre disse signaler.

    Han lære mig så meget vedr. denne måde at kommunikere på. At jeg kan flytte for og bagpart, få ham til at gå frem og stoppe udelukkende ved hjælp af min intention og energi


    profilbillede
  • #2   13. aug 2022 Hejsa
    Hvordan går det med jeres heste? Jeg overvejer selv at købe en deroppefra, og er nysgerrig på, hvordan jeres er at arbejde med smiley


  • #3   14. aug 2022 Det har været et stort arbejde. Som har lært mig meget.

    Da man virkelig starte fra NUL. Alt skal læres.

    Men han er hurtig i opfattelsen, han vil så gerne. Han stor nærmest og hopper ved ledet, når det er hans tur.

    Han er på, og forventer jeg er det samme. Hver eneste lille detalje min energi laver, er et signal. Han har ikke lært at overhøre de menneskene energi signaler, som mange andre heste har.

    Dette gør ar jeg bare ved at sende min energi på en bestemt måde, kan gøre mig forstålig, og det er en spænde måde at træne hest på.

    Men han har så heller ikke lært at mennesker er “stærkest” og man skal lystre bare fordi!! Så skal jeg også tænke ind, at han skal selv synes, det jeg beder om er en god ide.


  • #4   17. okt 2022 Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare. Jeg vurderede, at det bliver for stor en opgave for mig pt smiley

Kommentér på:
Tinker blandinger fra Fjerritslev?

Annonce