{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

udbryder konge {{forumTopicSubject}}

gode råd til at lærer shetlandsføl at have respekt for hegnet

der er 3 tråde på
6-10000 volt på alle trådene
antenne er prøvet uden held

blot for perspektiv har de færreste over 5000 volt på tråden
han er fra april og ikke super vant til at være i hænder

er kun interesseret i ideer som kan give ham respekt for hegnet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udbryder konge
  • #1   17. nov 2022 Jeg var nødt til at have 4 tråde på, da jeg havde sådan en. Klip evt hvor tråden rammer, hvis du kan komme til det.

  • #2   17. nov 2022 vi var nødt til at have snor helt ned til jorden da vi havde vores shetlænder. kunne hun kigge uhindret under hegnet, så jordede hun igennem det hvis hun syntes græsset på den anden side så lækkert ud... Hun blev dog bedre med tiden og lærte at det faktisk gjorde lidt nas det der hegn.

  • #3   18. nov 2022 Har også tre tråde her. Den nederste sidder kun ca 10 cm over jorden, så de små ikke får gode ideer og så har vi valgt en aluminiums tråd nederst der leder strøm rigtig godt og der hvor strømmen er sat til, er på den nederste tråd og så fordeles ud.

    Mine har da fået et stød eller to, men de løber ikke ud, heller ikke selv om jeg glemmer at tænde for strømmen når de er ude smiley


  • #4   26. nov 2022 min første oldenbasse var kun et føl da jeg fik ham
    lige pludselig begyndte han at hoppe over hegnet. jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, så tog en snak med avler. Og her kom det frem at hun faktisk aldrig havde nået at lade ham gå i hegnet. Noget hun altid normalt gjorde men han var født sent på sommeren
    hun anbefalede mig at jeg skulle lade ham rører hegnet
    men da jeg forsøgte at lokke ham hen til hegnet endte han med at bide i tråden. Med det resultat at han aldrig mere hoppede over
    måske du skal prøve at få stød


Kommentér på:
udbryder konge

Annonce