{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor Putter......
  • #1   11. dec 2004 NEEEJJJ.... det er der vil ingen der gør!!!!!!!!!!!??

• #2   11. dec 2004 okay, så er det kun i nærheden af oz så...? Forstår det vireklig ikke !

• #3   11. dec 2004 Ja ok... Nu ved jeg jo ikke helt om det er et fluedækken den har på.... ! Sååå men sys ik man kan putte dækken på hesten om sommeren !! ?

• #5   11. dec 2004 hvis den har eksem, kender en der for eksem, så den får dækken på, når det er pga sådan noget kan jeg godt forstå det, men ellers ikke

• #6   19. jul 2013 Kan godt forstå det vis det er et flue dækken mod ensekter og eksem men ellers er det synt

• #7   20. jul 2013 Min har kun eksem dækken på, for at blive KOLDERE end uden dækken.

Og så pga. fluer. smiley

Hvis hun IKKE har eksem dækken på, kan man stege et æg på hende. Hun er sort, og bliver stegende varm.

Men Rambo fly buster er der UV filter i, så de ikke koger indeni.

Og så er det meget synd for de andre på folden, som går døgnet rundt og slår med hovedet, rykker i ører, pels, slår med halen, og sparker op mod maven. Ind imellem stiller de sig alle (bortset fra min, som ikke er generet) ved vandkarret, der er der færrest fluer, sjovt nok.

Nogle af dem galoperer frem og tilbage i flere timer for at slippe for fluer, til de er drivvåde af sved. Og jeg kan ind imellem ikke se noget, når jeg går op på folden, fordi fluerne sætter sig på mine briller.

Men virkelig synd for dem. smiley

Kommentér på:
Hvorfor Putter......

Annonce