{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

pause :( {{forumTopicSubject}}

min veninde skal have en pause med ridningen.

Hun havde næsten mistet interessen for at ride, men så sagde hendes træner at hun kunne ride den, i lidt tid, så hun fik en pause! syntes det er rigtig godt for hende, for hun har en skøn hest.. og god.. men der var bare så mange problemer med den når hun red den..
Desværre..

hvad syntes i om, at holde en pause?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pause :(
  • #1   28. nov 2007 Det er vel okay at holde pause.
    men hvis det er fordi hun har problemer med hesten, så kan man godt blive lidt irriterert over at det ikke vil lykkes.
    men man kan ikke andet end at ride sig ud af problemerne.


  • #2   28. nov 2007 Det er da okay at holde pause synes jeg, hvorfor skal man lave noget man ikke har lyst til? smiley

  • #3   28. nov 2007 hej jeg synes det er fint at holde en pasue, jeg har holdt en pause på 13 år solgte min pony dengang så er jeg startet igen efter de 13 år kører nu på 3 år og jeg har lige købt min egen hest igen, så det er super fedt og denne gang har jeg selv købt den, den pony jeg havde var jo en jeg fik af mine forældre, men jeg mistede lysten til at strigle og muge ud jeg gad kun ride og det er jo synd for den så jeg solgte den. men holder man en pause pga ens hest giver problemr og den ikke vil hvad man siger så ærligt synes jeg ikke det er ok, ellers helt supert. kh tina s

  • #4   28. nov 2007 Hvis hun er ved at miste lysten, er det ikke sikkert at hun kommer igang igen, efter pausen..
    Hvis hun nu finder det super dejligt, at komme lidt væk fra hesten, kan hun måske finde på at stoppe helt?

    Enig med Simone (min plettede ko slår din hest :D).. Det hjælper 100% at ride sig ud af problemerne!! smiley


  • #5   28. nov 2007 hun har prøvet at side sig ud af problemerne i 4½ måned :S hun elsker at ride, og skal stadig ride, bare en anden smiley & den er heller ik så gammel, så derfor er det meget godt , efter min mening

  • #6   28. nov 2007 Enten eller, efter min mening ;D

    Ej, det er nok godt nok med en pause nogle gange, men på den anden side, jeg synes måske det er for let bare at "give op" smiley


  • #7   28. nov 2007 Holdt selv 6 års pause...
    Og nu er jeg tilbage og elsker det over alt på jorden...

    Selvom 6 år er lang tid, især hvis hun har sin egen.


Kommentér på:
pause :(

Annonce