{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taler med hesten via foto?
  • #1   6. jun Jeg har prøvet det med min kat, og nogle tidligere parter. Og min umiddelbare oplevelse var/er, at det er mennesker der er utroligt gode til, at læse hestens små signaler, og har kendskab til mest alm. sygdom eller skader, og derfor kan give nogle ret overbevisende gæt. smiley
    Det kan jo være en stor hjælp, men jeg ville personligt nok hellere, ligge mine penge hos en adfærdstræner, der kan guide dig selv i at læse, forstå og hjælpe hesten, med hvad end problemstilling du oplever smiley


  • #2   6. jun Thomine: Man kan jo ikke læse hestens nuværende signaler fra et billede.

  • #4   8. jun Det var en latterlig amatør og tæt på fornærmende opførsel. Der var INTET der passede og hun kunne kun sige noget når hun fik stikord. Samtidig lader hun folk tro at hun er uddannet hos Ute Lehmann, hvilket jeg har vendt med Ute, og det er løgn, hun har forsøgt at komme i lære hos Ute, men uden held. Jeg har fået mine penge retur.
    Hold jer væk fra S I N I K A


  • #5   10. jun Spar pengene! Det er fup og fidus altsammen smiley INGEN kan kommunikere igennem et billede. Det er lige så troværdigt som spøgelser, engle og små grønne marsmænd, der render iblandt os

  • #6   10. jun Min erfaring er at det er muligt. Jeg har stået på begge sider (godt nok med levende dyr) og jeg var selv i stand til at sige en hel del som ejeren kunne genkende (specifikke ting) og jeg har altså ikke lært de forskellige teknikker til at læse folk og kiggede hovedsageligt på hesten. Selvfølgelig er der klamphuggere der lever af at snyde folk, men det er langt fra alle

  • #7   13. jun synes du skal gøre hvad du finder rigtig, og føler for. lige telepati og tilsvarende vil altid dele vandende. og dernæst finde der dygtige folk, og folk som er mindre dygtige.

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 183
    #8   17. jun Altså jeg har "snakket" med en kat via et billed.
    Det første jeg spurgte, var om den havde haft brækket et ben.
    Ejeren blev fuldstændig målløs over at jeg spurgte om det.

    Mit svar var, at den sad underligt med benet, så derfor gættede jeg det.


Kommentér på:
Taler med hesten via foto?

Annonce