SÅÅÅÅ stolt af min lille hest!!! {{forumTopicSubject}}
Jubiii... sidder lige her med arme, der er helt oppe i vejret og slet ikke kan komme ned!!! c",)
Vi har jo prøvet næsten ALT for at få vores lille Kaspian til at spise sit Hippolyt Energetikum foder og var liiiiige ved at opgive... Vi forsøgte os med håndfodring, honning, som det anbefales i alle horsemanshipbøgerne, brød (som han jo var vant til) og uendelige mængder tålmodighed, men lige lidt hjalp det. I går tog vi så hul på allersidste forsøg; at give ham det valsede havre, han efter sigende havde fået at spise der, hvor vi købte ham. Det nærmest kastede han sig over. Så her til morgen blandede jeg det op med en håndfuld Hippolyt og holdt vejret i spænding, da Kaspian gik hen og stak mulen ned i krybben... for ville han nu spise det??? Men min dygtige lille dreng snusede blot i ca. 2 sekunder, og så begyndte han at spise! Weeee!!!! Jeg kan slet ikke beskrive, hvor glad jeg blev - fik helt tårer i øjnene og havde mest lyst til at springe ind i boksen og falde ham om halsen, men blev stående, da jeg ikke ville risikere at forskrække ham!! c",)
Jeg var ellers ved at blive bange for, at han var blevet sløj til morgen, for da jeg kom ind i stalden, lå Kaspian ned i sin boks, og da jeg gik ind i boksen, blev han liggende og lod mig gå direkte hen og nusse ham på mulen. Men så snart maden blev serveret, rejste han sig op og gik igang med at spise, og han tillod oven i købet, at jeg stod og viftede med høet lige henne foran ham uden at vige tilbage eller på anden måde virke skræmt. Jeg er målløs over den forandring vores lille Kaspian har undergået i den uge, han nu har været hos os; han er gået fra at være en lille forskræmt baby, der slet ikke ville tillade os at komme i nærheden, til en lidt forsigtig, men ægte nussegøj og jeg er bare SÅÅÅÅ glad og stolt af ham! c",)
Mange hilsner fra Louise.
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.534
-Nadja
mar 2007
Følger: 130 Følgere: 128 Heste: 20 Emner: 60 Svar: 2.694
han er vel lige så stille ved at finde sig til rette og så slapper de jo noget mere af.
Mén det er dejligt når det sker.
SÅÅÅÅ stolt af min lille hest!!!