{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

hest med astma :( {{forumTopicSubject}}

Ja misil har jo astma, men der har ikke været noget i over et halvt år nu...
Så torsdag i sidste uge begyndte han at hoste helt vildt da jeg skulle over og springe...
Så jeg kunne kun tage to spring og så måtte jeg stoppe igen... Rigtig træls for det gik ellers lige så godt...

Han har hostet lige siden, og trukket rigtig meget efter vejret...
Vores staldpige er hende der ejede ham før så hun ved hvad hun skal gøre osv...

Men må have ringet til dr dyr io morgen så han kan komme og lytte og se på ham...
Det kan være han skal på operationsbordet igen igen... Rigtig træls...
Vil gøre alt for at han skal blive raks igen...

Ville bare lige ud med det...
Bliver så ked når han er syg...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hest med astma :(
  • #1   7. feb 2008 se mine video klip, min beauty har det samme.
    Få en dyrelæge ud hurtigst mulig, de dage den bare går og hoster, bliver det kun værre af. Beauty kan slet ikke ride mere. :S

• #2   7. feb 2008 ved godt at dyrelægen skal komme hurtigst mulig... Men har jo fået noget pulveer jeg skal give ham når han begynder at hoste, og har det ikke hjulpet inden for en uge så skal jeg tilkalde dyrelægen...

• #3   8. feb 2008 jeg har en hoppe som er engbrystig.. det er ligsom astma bare værre.. sørg for at hesten står i et støvfrit miljø. ingen halm eller hø. heller ikke sidemanden må have det. lad den stå på spåner og kun få wrap... foderet må ikke være støvet ( ligsom korn) kom evt vand eller olie i.. lad hesten gå ude så meget så muligt. helst løsdrift.. så hjælper det.
    min hoppe stod til at aflive. brugte hele kroppen til at trække vejret med. udspilede næsebor mm.
    men efter mange måneder ( som ovenstående) har hun det godt i dag og kan rides med måde. hesten må for guds skyld ikke hoste.. lungerne tager skade.
    kontakt dyrelægen og få diagnosen.

Kommentér på:
hest med astma :(

Annonce